prijzen Petrie Grand Prix/ Dressage, verder ervaring?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaad

prijzen Petrie Grand Prix/ Dressage, verder ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 08:02

Hoi,
Ik wil graag nieuwe laarzen gaan kopen, ik zat de deken aan de Petrie Grand prix of Dressage.
Is hier iemand met ervaring met deze rijlaarzen en weten jullie de prijzen hiervan?

Eerst dacht ik aan Könings, maar nu denk ik toch weer terug aan de petrie. Ik heb nu petrie Anky.

Alvast bedankt!

Toke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:04

Ik geloof dat de Grand Prix bij Hypoweert ongeveer €475 kosten.
Ikzelf heb daar de dresssage gekocht en die kostte €450, en daar ben ik heel tevreden over.

Rytm

Re: prijzen Petrie Grand Prix/ Dressage, verder ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:11

Jep de prijzen zijn idd rond de 450..
Ik vind het wel veel hoor.. Ik heb de Petrie Perfect en die vind ik ook super.

Sjaad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 08:54

Ik heb de petrie Anky bij hypoweert gekocht, die waren daar iets van ong. 300 euro. Bedankt voor de prijzen, hebben jullie nog ervaringen?

Toke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:26

Ik ben heel tevreden over de de Dressage. Het is een zeer fijne laars omdat het aan de binnenkant met zacht leder is, en je veel gevoel hebt met je paard, maar aan de buitenkant extra verstevigd, zodat je toch veel steun hebt.
Ik vind wel dat de Grand Prix iets mooier van model is, omdat de boog wat hoger is, maar toen ik mijn laarzen kocht hadden ze die nog niet geloof ik.
Ben nu zelf aan het twijfelen om volgende keer toch de Grand Prix te nemen, is eigenlijk zelfde model als de Anky, maar dan van betere kwailiteit.

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:59

Ik heb zelf ook de Grand Prix, de kwaliteit is inderdaad beter dan die van Anky. Volgens mij is de boog ook net iets hoger. Ik vind het een hele elegante laars.
Tot nu toe ben ik best tevreden over deze laars al heb ik al wel een aantal kleine dingetjes die ik minder vind.
Aan de achterkant is een heel klein stukje van het stiksel aan het loslaten en ik heb al een keer de zool moeten laten vervangen omdat die los was gekomen.
Bovenstaande werd wel allemaal netjes vergoedt overigens.
Ik gebruik de laars best wel intensief, op sommige dagen rijd ik er 3 paarden mee en heb ik ze de hele middag aan. Ze hebben bij mij ook best wel wat te lijden moet ik zeggen.
Maar als je zo fijn kan rijden, dan ga je niet zomaar weer een andere laars aan doen. Ik heb nog een hele oude Petri, de lage versie en die zit nu gewoon niet meer lekker en die draag ik dus ook niet meer.