The Equestrian Store -> Ervaringen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SuzyE

The Equestrian Store -> Ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 14:22

Ervaringen gevraagd met deze winkel...

Ik heb hier een rhino deken besteld, betaald via creditcard twee weken terug, maar nog nix ontvangen.. Als ik mn order check op de site staat ie klaar om te verzenden.

Ik heb al twee keer gemaild, met de vraag hoe lang het meestal duurt voordat zo'n bestelling binnen is, maar ik krijg niks terug. Dit terwijl ik, toen ik mailde met vragen over de deken (dus voor de bestelling) gelijk antwoord terug kreeg...

Moet ik me nu zorgen gaan maken?

SuzyE

Re: The Equestrian Store -> Ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 20:36

*schopje*

Sylhouet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:43

Ik heb daar vorig jaar ook een deken besteld, kreeg hem keurig thuis gestuurd, kan me nog wel vaag herinneren dat het vrij lang duurde, maar HOE lang dat weet ik niet meer!
Het is wel een bekende zaak hoor, heb al vaak gehoord van mensen die hier hun dekens bestellen.
Ik zou me dus nog geen zorgen gaan maken, en als het echt lang duurt, en je mail blijft onbeantwoord, dan zou ik er eens een telefoontje aan wagen.

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 22:13

ik heb 2 maand geleden ook een deken besteld, binnen 5 dagen had ik hem .
wou ook 1 voor mn andere paard bestellen, maar nog niks gehoord en ze reageren ook niet op mijn mail .
dus nu hebben ze pech gehad, ik laat nu het geld terug boeken

Pascha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:18

Ik heb dit jaar ook een rhino wug besteld, ik had de deken binnen een week thuis!! (sneller dan divoza, dat duurt soms 6 weken... )
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Volgens mij is het wel een betrouwbaar bedrijf hoor.

SuzyE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 09:07

Pascha schreef:
Ik heb dit jaar ook een rhino wug besteld, ik had de deken binnen een week thuis!! (sneller dan divoza, dat duurt soms 6 weken... )
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Volgens mij is het wel een betrouwbaar bedrijf hoor.

die heb ik ook besteld ik had speciaal nog gemaild of dat ze de nieuwe kleuren hadden, toen dus wel snel antwoord.. nah dan nog maar even geduld!

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 09:51

Hoi,

Ik heb veel ervaring met hun, en ze geven altijd supergoeie service. Nu heb ik weer een (grote) order gedaan, met meerdere mensen samen, dat is drie weken geleden. Ik heb helemaal niets meer gehoord, en probeer ze nu al 2 weken te bellen. Ik krijg nergens contact, zowel niet via mail, als niet via telefoon als via zijn eigen mobiel. Misschien is er wel wat aan de hand?

Ik meen me te herinneren dat we vorig jaar ook rond deze tijd van het jaar een periode hadden waarin we geen contact kregen Ik wacht nog even rustig af!

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 09:54

ok, ik ben dus niet de enige die al een tijdje zit te wachten..

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:55

Hmmm... gek, want ik heb juist hele goede verhalen/ervaringen gehoord
Een stalgenootje van mij heeft daar pas 2 dekens besteld en die waren binnen een week binnen...
Maar het is nu idd wintertijd en ik denk dat ze het gewoon gigantisch druk hebben.. even afwachten maar en blijven mailen

Succes!

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 12:19

zal ik doen

leuk onderschift trouwens TheSam

Jaziah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:59

Dat probleem ken ik helaas ook. Ik heb ook een Rhino wug besteld, na zo'n vier weken ontvangen. Tussentijds gebeld, mail gestuurd, maar daarop geen reacties gehad. Ook heb ik beenbeschermers besteld, gelijk tijdig met het deken. Moet ik nog steeds krijgen, ook hier weer mails over verstuurd, maar daar krijg ik geen reactie op. Al met al zo'n 2 a 3 mnd. geleden. Ben bang dat ik naar de beschermers kan fluiten. Van mij krijgen ze geen bestelling meer.

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 15:00

als ik die deken maar krijg, heb net weer gemaild

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:37

SuzyE schreef:
als ik die deken maar krijg, heb net weer gemaild

hoi, heb je al wat gehoord?

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 17:24

Nope.. en DinkeyGirl volgens mij ook niet, gelukkig heb ik er niet zo'n haast mee, anders was ik nu wel erg pissed..

Nu ben ik gewoon geduldig, wat kan je anders doen he

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 17:14

Great, krijg ik vandaag de deken binnen, is het de Rhino Original, en ik had dus de WUG besteld ARGH!

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 17:24

frustrerend, zolang gewacht en dan nog het verkeerde gekregen....
kun je m niet ruilen (of verkopen via Bokt)?

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 17:30

hij gaat gewoon weer terug naar ierland, ik wil gewoon de deken die ik heb besteld

Stanleytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 18:26

SuzyE schreef:
hij gaat gewoon weer terug naar ierland, ik wil gewoon de deken die ik heb besteld

Groot gelijk heb je!! }>

Niekes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 18:31

Nou zeg, das ook geen service. Eerst niet reageren op mailtjes en het dan ook nog presteren om de foute deken op te sturen!!

Kiara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 18:33

Jammer dat het ggen goede ervaring is.
Ik heb juist overwegend positieve dingengehoord.
Helemaal vervelend overigens als je de deken per direct had willen gebruiken.. het weer wordt voorlopig niet echt warmer....

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 21:10

ja idd, dan had ik helemaal gebaald, gelukkig is mn rhino 200 gram nog goed bruikbaar.. hij heeft in de winter toch niet behoefte aan iets warmers.....

maar goed suzanne is dus weer aan het mailen geslagen, anders bel ik morgen wel, maar dat iers is toch weer wat anders dan engels

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 21:24

Ik heb nu 1 deken van de 10 (!) binnen, die was wel goed. Maar hij had beloofd om het allemaal vorige week al op te sturen, dus ik gelijk gemaild en een sip SMSje er achteraan gestuurd, dus nou zou hij vandaag de rest versturen en dan moest het vrijdag binnen zijn. Heb nog steeds geen tracking code dus heb er een hard hoofd in. Wilde eigenlijk ook vanavond zn rhino heavyweight (die ik dus nieuw binnen zou krijgen vandaag) omdoen maar nu staat hij weer met zn oude HH, waarvan ik niet zeker weet of hij lekt

Welke maat, dikte en kleur was die rhino orginal? En heb jij de oude of de nieuwe gekregen?

Je mag de dekens die niet goed zijn idd terugsturen, maar het probleem is dat je naar Ierland geen retour afzender zonder kosten mag doen Die kosten zijn dus voor jezelf, maar in dit geval vind ik het toch echt een fout van hem! Onder normale omstandigheden (dus bv als we een andere maat willen ofzo) dan vind ik het niet erg om te betalen, want mijn totaal bedrag komt nog altijd goedkoper uit dan als je het hier in NL koopt.

Les voor volgend jaar: Ook winterdekens vast in de zomer bestellen
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 22-11-05 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

JazzOrlandoJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 21:27

Ik heb een week of 3 een aantal mailtjes gestuurd met de vraag om meer info. Tot op heden niets gehoord ook telefonisch zijn ze niet te bereiken helaas

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 21:33

WAT?! moet ik nu die kosten gaan dokken voor hun fout!? ik wacht even zn mailtje af, anders bel ik morgen, vind ik niet netjes!

was dus een nieuwe rhino original (medium, 190cm) groene ruit, net als op de site van www.horseware.com

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 13:20

en again, niet bereikbaar... nu begint het toch een beetje irritant te worden