Los verkrijgbare achterstang trailer?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Pjelk

Los verkrijgbare achterstang trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 21:27

Ik ben, met mijn vader samen, onze oude Ifor Williams trailer aan het opknappen. De wanden zijn inmiddels vervangen maar over de achterstangen ben ik niet zo tevreden meer. Ze werken nog wel maar izjn niet heel stevig en kunnen met veel druk losgeduwd worden. Kan je zo`n achterstang en ophangsysteem misschien ook los kopen? Bij een trailerfabrikant of dealer ofzo?

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:00

Ja hoor, die zijn gewoon bij een dealer van het merk los te bestellen. Even opmeten en een telefoontje doen.

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:25

Wij maken ze zelf

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:58

Je kan die idd gewoon bij de dealer krijgen :J..

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 08:06

en als je een trailer hebt waar geen dealer van is in Nederland (zoals ik) kan je bij een smid (geen hoefsmid maar een gewone smid) een nieuwe stang op maat laten maken.

Bij mij van de zomer een zware Tinker op de stang gaan zitten en die is nu in tweeën, hij ligt nu bij de smid die een nieuwe gaat maken

Flurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 08:08

alles is gewoon te koop vooral als je maten weet de tips hier boven geven dat al aan. succes

Ranja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 08:32

Jahoor die zijn gewoon los verkrijgbaar. Ik heb weliswaar een Atec, maar daarvoor heb ik eerder dit jaar nog een nieuwe achterstang besteld. Ik was als ik mij niet vergis 80 euro kwijt voor de stang (voor een 1,5 paards).

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:13

Kuin in Paasloo is Ifor dealer( bij steenwijk) Daar kun je alles bestellen.

Maar idd, goed kijken en evt naar een smid( waar ze ook van die hekken verkopen) met het oude ophangsysteem en ze maken het zo na.

Wij hebben( stom toeval) de 2 kleine stangen in een buis van de waslijn kunnen schuiven. op maat gezaagd en nu kan hij dus ook als 1 paards trailer gebruikt worden!

Pjelk

Re: Los verkrijgbare achterstang trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 20:37

Bedankt voor de tips! Het gaat om twee achterstangen van een tweepaardstrailer. Ze zijn niet echt stuk ofzo maar zitten naar mijn mening gewoon te los en rammelen nogal. Ik heb wel mooiere sluitingssystemen gezien. Ik zou dus bij Ifor kunnen informeren maar ik weet niet of ze daar een moderner (minder rammelend) soort stang hebben.