Ik heb niet de Titan, dus ik weet niet of dit een reactie is waar je op zit te wachten. Maar ik heb op de Euroriding Diamant gezeten, echt een geweldig zadel! En ik heb nu zelf de Euroriding Luxor, ook helemaal geweldig. De Luxor is ook een vrij populair zadel aan het worden. Ik zie ze steeds meer. Over de Titan heb ik nog niets gezien/gehoord.
De Titan lijkt me ook wel fijn. Alhoewel ik wel benieuwd ben hoe die zit. Omdat het wel een super diepe zit is.
De titan:

EURORIDING TITAN II
Een superzacht dressuurzadel. De extra diepe zit en anatomisch gevormde kniewrongen zorgen voor een optimale zit van de ruiter. Het hoogaardige met wol gevulde kussen zorgt voor de ideale aanpassing aan elke paardenrug.
De Luxor:

EURORIDING LUXOR
Dit zadel heeft een verende handgemaakte zadelboom. Het zitvlak en de kniestukken zijn vervaardigd van het beste kalfsleder, superzacht en comfortabel. Het zadel heeft een zeer breed kussenkanaal en de kussens zijn zo geplaatst dat ze zo goed mogelijk op de lange rugspier van het paard liggen. Het zadel garandeert daardoor een optimale drukverdeling en bewegingsvrijheid voor het paard.