Vriendin van me wil graag pensionstal starten, maar is benieuwd naar wat de mensen nu eigenlijk willen enz. Dus ik zet dat even voor haar hierop, reacties mogen hieronder maar pm mag ook altijd naar mij ik geef alles door! *en ze zal hier zelf wel komen kijken denk ik*
Nouja hier wat zij geschreven had:
Citaat:Hallo!
We zijn van plan om een eigen stal te beginnen. Maar allereerst zou ik een klein onderzoekje willen doen naar mensen met eigen paarden die op manege/particulier staan!
De bedoeling is dat we een stal oprichten waar we aan onze klanten denken! Want klant is koning!
Ik heb enkele vraagjes voor u:
-Wat is het maximum bedrag dat u zou besteden voor een vol pension box?
-Wat is het maximum bedrag dat u zou besteden voor een half pension box (stal zelf doen + eigen voer kopen en klaarzetten)?
-Welke mogelijkheid zou u kiezen indien u de keuze hebt tussen vol pension of half pension? Vindt u dit een goed idee?
-Wat is het maximum bedrag dat u zou uitgeven aan een priveles (dressuur-springen of western-->met gediplomeerde lesgevers)
-Als u de keuze hebt om uw paard te stallen op een manege (veel volk) of op een rustige privestal (en veel rijmogelijkheid hebt), wat verkiest u?
-Als u een pony/paard hebt dat opgeleerd moet worden, wat is het max. bedrag dat u wilt betalen per maand (met vol pension)?
-Een paard/pony laten scheren, wat wilt u hiervoor max. betalen?
-Is er misschien iets dat ik vergeten ben maar toch heel belangrijk, mag je me dit ook eventjes laten weten.
Ik hoop zoveel mogelijk reacties te krijgen.
Mvg.
. Heerlijk