Bemiddeling verzorgers en bijrijders

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Bemiddeling verzorgers en bijrijders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 14:07

Zou hier vraag naar zijn?

Ik weet nog wel hoe moeilijk het altijd was om een verzorgpaard te vinden. En hoe moeilijk het nu is om een geschikte verzorgster te vinden.

Zou er vraag naar zijn als er een plek komt waar alle advertenties van mensen overzichtelijk worden neergezet met duidelijk informatie.

Er duidelijk gevraagd word wat mensen willen en wat mensen die een verzorg of bijrijdpaard aanbieden verwachten en als de beheerder dan actief gaat zoeken naar een goede match zeg maar.

Edit: Er hoeven geen persoonlijke gegevens en zo te worden door gegeven al het contact loopt via de e-mail

En deze servise word dan natuurlijk gratis

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:21

Dat bestaat al en ze noemen het marktplaats.nl....

Dorus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:28

Zo kan je hier ook bergen advertenties vinden met bijrijders gezocht en aangeboden, maar dat is denk ik niet wat ze bedoelt. Zowel hier als op Marktplaats heeft iedereen de vrijheid om het er neer te zetten zoals ze dat zelf willen met als gevolg dat iedereen dat anders doet. Het wordt er dan niet overzichtelijker op als je op zoek gaat naar die specifieke bijrijder of dat specifieke bijrijdpaardje.

Wanneer je een vast structuur hebt (zoals het bijvoorbeeld werkt met het zoeken van een kamer op kamernet) dan wordt het voor beide partijen een stuk makkelijker om te vinden wat je zoekt. Er zit dan namelijk structuur in. Je geeft in de zoekfunctie in wat je zoekt, die speurt alle advertenties na en je krijgt resultaten die voor jou geschikt zijn. Lijkt mij geen verkeerd idee om zoiets op te zetten als je daar de tijd, kennis en ruimte voor heb.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:31

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het interessant is. De huidige sites zoals hier hebben een enorme bekendheid.
In feite heb je het dan over het ontwikkelen van een speciale database met betrekking tot dit onderwerp, maar ik denk zelf dat de eisen voor een goede bijrijder uiteindelijk enorm verschillen.. de verschillen zijn zo groot dat dat lastig te vatten zal zijn, de aanvulling komt dan nog vanuit de mensen zelf.
Uiteindelijk is er maar 1 ultieme test voor de geschiktheid van de bijrijder en dat is het gewoon proberen met elkaar

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 15:41

Bedoel inderdaad meer iets in de richting van wat Falona zegt.

Als ik bijvoorbeeld hier die advertentie op bokt zie heb ik eerlijk gezegd weinig zin om die allemaal door te gaan spitten.

Het is dan de bedoeling dat mensen moeten opgeven wat ze belangrijk vinden en willen doen en wat ze niet willen doen. Zo krijg je dus een duidelijk overzicht.

Nu heb je vaak heel veel advertenties met daarin ik zoek een verzorgpaard in de omgeving van.

Maar als je dan contact opneemt blijken ze bijvoorbeeld per se te willen rijden. Heel vervelend als dat 6 keer achter elkaar gebeurt zo blijf je zoeken.

Andersom bijvoorbeeld ook. Je bent op zoek naar een leuk verzorgpaard. Je ziet een advertentie bij jou in de omgeving. Ziet er allemaal goed uit. Eisen voldoe je aan. Je neemt contact op en dan blijkt dat je er geld voor moet betalen. Ook heel vervelend.

paardjj

Re: Bemiddeling verzorgers en bijrijders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:11

Ik vind het een goed idee...!
Dan kun je veel sneller kijken of er al nieuwe advertentie's bij zijn gekomen en is het veel makkelijker om snel een nieuw bijrijdpaardje/verzorgster te vinden..! Voer je plan uit..!

Dreamybol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:15

Ik denk ook dat het best een goed idee is. voer je plan uit en ik om zeker bij je kijken

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 16:34

Hihi, oke dan ga ik vanavond beginnen.

Wat werkt beter een apart plekje op mijn site of een apart gedeelte op ons forum

Serendipity1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:38

Op een site denk ik? Waar mensen zelf wat kunnen plaatsen?

Vind het idee wel oke

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 19:21

Iemand ook nog goede ideeen over hoe ik deelnemers kan krijgen?

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:31

ik vind het ook eengoed idee... geen kwaad woord hoor.. maar alsik hiero bij dat topic kijk en zowiezo ook op marktplaats, zie je veel jongere meiden, die tig advertenties plaatsen.

ik heb uiteindelijk mijn verzorgster op marktplaats zelf gemaild, maar daar is echt een hele zoektoch aan vooraf gegaan.

dus ja ik vind het wel positief

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:32

waarom ga je dat doen dan? gewoon voor niks?

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 21:58

Ja voor de lol. Zit door omstandigheden bijna hele dagen thuis dus moet ook een aantal hobby's hebben.

Het is inderdaad zeker neit de bedoeling dat mensen meer dan 1 advertentie plaatsen

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:17

Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk!

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 09:47

Ik heb al 1 advertentie binnen. Wacht nog even met het erop zetten totdat ik alle nodige info heb. Hopenlijk komen er nog meer.