Nou gekke_koei ik denk niet dat je kunt stellen dat het 'normaal' is dat je zelf moet bekostigen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je stal aanbiedt. Op een stal van een vriendin van me bieden ze vier soorten brok aan en twee soorten muesli. Maar bieden ze maar een soort brok aan... wat te doen als het onderhoudsbrok is en je hebt een paard wat prestatiebrok of sportbrok moet hebben? Wat als ze sportbrok voeren en jouw paard ontploft daar op? Wat als je paard die brok gewoon niet lust? Ik ken een manege waar de paarden een standaard hoeveelheid brok met haver krijgen, dat is een combi die met sommige paarden om te verongelukken is en je mag zelf geen hoeveel heid aangeven. Ik ben ooit toen ik op zoek was naar een nieuwe stal ook ergens gaan kijken en die mensen voerden alleen brood 
In dat geval vind ik eigenlijk zelf wel dat je als eigenaar de mogelijkheid moet hebben om zelf voer te kiezen. Bij mijn oude stal stonden ook bij de pensionklanten die eigen voer hadden gewoon emmertjes klaar met wat ze nodig hadden dus ook geen extra werk voor de stalhulp.
Slobber en wortels oid vind ik trouwens wel voor eigen rekening.
Bij mijn oude stal kreeg je trouwens ook 15 Euro korting, net als bij Regine, en ik deed met een zak brok 3 weken ongeveer.