Stageplek: Satl Sueters, Hengelo...wie kent het?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Stageplek: Satl Sueters, Hengelo...wie kent het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 16:12

Ik zit op nhb deurne en over een paar maanden moet ik 5 maanden op stage, dus ik ben nu al een beetje op zoek naar geschikte stageplaatsen.
Nu vroeg ik me af of iemand deze stal kent, en mij er meer over kan vertellen?

Alvast bedankt, groetjes Veronique

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 16:20

ken de stal alleen als handelsstal, daar hebben ze in iedergeval leuk spul tussen lopen!!

Dancer_joey

Re: Stageplek: Satl Sueters, Hengelo...wie kent het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 16:22

hoi
ik heb naast seuters gewoond (ben net verhuisd) dus ik weet er wel wat dingen over
wat wil je weten

Squawk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 14:39

oh kijk aan al wat reacties!
ik ben benieuwd hoe het er daar op stal aan toe gaat, hoe de mensen daar zelf zijn. Vertel me wat je weet

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:47

Ik ken ze van vroeger, maar vind het niet netjes om die mensen te gaan bespreken op een openbaar forum.
Als je meer wilt weten kun je denk ik beter eens langs gaan.

Dancer_joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 21:56

ut is de laaste tijd een beetje vaag want ik heb al iemand horen zeggen dat ze gingen stoppen en de ander zegt dat het niet waar is maar dat weet ik verder niet

uhm verder je weet waarschijnlijk al wel wat voor stal het is of dat ook niet?

ze hebben een grote binnenbak een paard weides maar de paarden staan altijd binnen zonde vint ik er staan alleen een paar shets en nog 3 paarden ofso buiten ze hebben een springwei, 2 buitenbakken, trainingsmolen

ik moet van de computer af dus zal morgen ofso nog wel wat meer vertellen

Ratjetoe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:04

Het is een ontzettend goed verzorgde handelsstal. Volgens mij werkt Jorg Beckers er halve dagen voor de springpaarden en doet de dochter de dressuurpaarden.

Je kan ook kijken op www.suetersstables.com

stalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:25

Nou veronique, ik hoop voor jullie dat je wel zelf mag kiezen! De eerste jaars worden schijnbaar gewoon ergens geplaatst en meestal manege

Squawk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 11:13

@ chantal: bij ons zeggen ze dat je zelf wel mag aangeven waar je stage wilt gaan lopen, en dan kijken de instructeurs of zij het er mee eens zijn. dus ik hoop dat eht waar is.... bij jullie vind ik eht wel stom, dat je gewoon ergens geplaatst wordt!

@ wendytjeG: ik hoef niet zozeer iets over die mensen zelf te weten maar gewoon over de stal. dus naar mijn mening is daar niks ergs aan. en zou ik dat toch gewoon hier moeten kunnen vragen?

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:48

ik ken ze van de ruitersportzaak, fijne mensen met veel verstand van paarden!

WowAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:38

Ik heb de stal wel gezien, is echt supergaaf! Zeer goed verzorgd. De mensen ken ik via de ruitersportzaak en daar ben ik "wat minder enthousiast" over, maar dat is alleen mijn ervaring.

snoopy19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:09

tadaaaaaaaaaa: http://www.suetersstables.com/

woon er niet zo gek ver vandaan. en de ruitersportzaak is ook niet mijn winkel hoor, kijk die prijzen, nee echt associaal duur voor sommige dingen.

Dancer_joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:23

iedereen zegt goed verzorgd maar het zijn vind ik gewoon rijke lui die hun paarden dag en nacht op stal zette om ze vervolgends in een uurtje alles te laten geven wat ze hebben als je dan toch geld zat heb koop dan zoon actief stal een paard hoort niet dag en nacht op stal
dus op zich ben ik hun manier van met paarden omgaan niet eens

ik vind wel dat chiva(dochter van seuters) heel goed les geeft heb een paar keer les van haar gehad

uhm verder hebben ze er duren sport paarden staan

en vraag verder maar wat je wil weten ben niet zo goed in iets bedenken om te vertellen vind het makliker als je iets vraagt laat maar zeggen