Middeltje tegen vieze ogen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

StalGriendt

Middeltje tegen vieze ogen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 12:33

Mijn twee welsh a-pony's hebben iedere dag vieze traanogen. Het kan niet van het hooi komen of zo want mijn kwpn merrie heeft nergens last van.

Weet iemand een huis- tuin- en keukenmiddeltje hier tegen? Ik heb al gehoord dat kamillethee erop doen wel helpt, heeft iemand hier ervaring mee?

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:37

kamille-thee is zeker goed hiervoor...wel afgekoeld he, hihi

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:38

Gewoon uitwrijven met een watje met afgekoeld gekookt water helpt ook, en dan een dierenoogzalfje eraan en met twee a drie dagen is het weer in orde.

StalGriendt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 12:40

klomp schreef:
kamille-thee is zeker goed hiervoor...wel afgekoeld he, hihi

haha ja tuurlijk. Ik ga het gelijk even kopen en vanavond proberen. Als dat niet werkt ga ik een zalfje halen bij de DA.

pony

Re: Middeltje tegen vieze ogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:42

Mijn pony had dat ook en is toen behandeld door de da. De traanbuizen zijn toen door gespoten waren dicht. Je zou het met boorwater (of gekookt en afgekoeld water) kunnen schoonmaken, helpt het niet dan da erbij halen.

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:21

Mijn paard heeft chronische traanogen.. daar heb ik al van alles aan gedaan maar niets hielp. Nu maak ik ze gewoon iedere dag schoon met wat toiletpapier of keukenrol waar ik Bright Eye op doe.