Warm Me Up,nuttig?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Warm Me Up,nuttig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:10

Tsja,ik betwijfel het.
Warm Me Up kun je om het bit doen en dan word het bit na een paar minuten warm..
Maar als je paard het bit ook koud indoet,waarom dan warm vraag ik me af?
Zijn er paarden van bokkers die geen koud bit indoen dan?
Warm Me Up kostte in de ruitersportzaak 11 euro,duur of niet?

Ben benieuwd naar jullie mening..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:06

Tja, ik ben zo'n pennymeisje die het bit eerst nog altijd netjes tussen m'n handen voorverwarmt voordat m'n paarden 't inkrijgen, dus op zich zou ik het de moeite van het bekijken in de winkel zeker wel waard vinden.

Lolleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:09

Hmm niet nuttig...ik verwarm wel het bit voor, zeker in de winter, lijkt het mij ook niet lekker om zon ijzeren koud ding in mn mond gekleund te krijgen. maar ik hang het hoofdstel over mn schouder en klem het bit tussen mn oksel of tussen mn benen vlak voor ik klaar ben (als ik mn cap opdoe enzo) en dan nog ff aansingelen en nog ff warmvrijven met mn handen en dan erin.
Is ie wel niet echt warm maar niet meer zo ijskoud.

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:16

Eerlijk gezegd let ik daar niet op. Bovendien is mijn paard er zo ene die altijd naar het bit hapt zodra hij dat ding alleen al ziet. Hij weet niet hoe snel hij hem in moet krijgen.

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 14:19

Ik doe ook nog ouderwets het bit opwarmen wanneer het koud is tussen mijn handen, ik zou het wel wat vinden, zo'n warm me up!

StalGriendt

Re: Warm Me Up,nuttig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 15:35

Nog nooit gedaan en volgens mij vind mijn paard het prima zo, ik hoef het bit maar voor te houden en ze doet het dan zelf in.

Grandmommy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 15:48

hahahah, mijn pony is er ook al zo eentje die maar een bit hoeft te zien en die tandjes staan al open, ik let er verder nooit op of ie warm of koud is, als het koud is wordt het in die paardenmond binnen een paar minuten toch wel warm.