pion in de stal

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marquez1

pion in de stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 12:07

Wie heeft er voor zijn paard een pion in de stal om mee te spelen? Hoe bevalt het? Ik zit er over te denken om ook zo'n pion aan te schaffen, maar ik heb geen idee hoe je eraan komt? Waar worden die dingen aangeboden?

Ik heb al op marktplaats enzo gekeken. Daar werden er wel een aantal aangeboden, 53 om precies te zijn. maar dat was in 1 koop en om nou 53 pionnen bij mijn paard in de stal te doen

taverno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:30

De kleine pionnen zijn verkrijgbaar in een speelgoed winkel.Probeer dat eerst eens of je paard het wel wat vind.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:41

Mijn paard vond het wel leuk, tot de nieuwigheid eraf was, maar hij is er toch wel een week of drie mee bezig geweest en dat was langer dan met de andere speeltjes.
Ik kreeg hem van mijn stalhouder dus geen idee waar je er verder aan komt, misschien via een bedrijf dat wegwerkzaamheden uitvoert?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:54

In de speelgoedwinkel/warenhuizen hebben ze er meestal wel
Zit er ook over te denken om er eentje aan te schaffen maar dan voor in de wei..

Ik ga voor de kleinere versie

Eilandje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 13:12

In doe-het-zelf-zaken hebben ze dat ook wel eens...

Marritt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 13:32

Ik heb wel eens een pion in de stal gehad, maar eerlijk gezegd keek ze er niet echt naar om

Bij ons in de wei hebben ooit wel een paar tonnen gestaan, dat vond ze geweldig om om te gooien

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 13:38

Leo speelt ze echt helemaal kapot. Die gooit ermee, bijt erop, friemelt ze tussen de tralies door etc etc.
Te koop bij de sportzaak en speelgoedwinkel.

joozz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 13:36

ik heb het ook geprobeerd. Mijn paard kreeg m niet stuk en vond het al gauw niet leuk meer... maar dat verschilt natuurlijk per paard.

ik heb m alleen niet zo netjes verkregen, heb er eens eentje meegenomen langs de weg, das niet zo netjes dus.......

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 13:40

Juist heel sociaal van je joozz dat ding stond er maar moederziel alleen en jij hebt je erover ontfermt. Zou je een lintje voor moeten krijgen juist!

marianne18

Re: pion in de stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 13:47

zou het als ik jou was niet doen omdat er aan een pion punten zitten die in het oog kunnen komen als ze er te wild mee spelen en kan hij blint worden.

op stal waar ik werkte hadden we dat ook een pion in de stal bij 1 van de paarden en is helaas blint aan 1 oog geworden door de pion die in zijn oog terecht is gekomen.

je bent gewaarschuwd en ik zal er als ik jou was er goed over nadenken voor je het gaat doen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 13:57

Dan liever ook geen hooi voeren want daar kan hij in stikken, geen water want daar kan hij in verdrinken, geen deken op want daar kan hij in verstrikt raken en eigenlijk uberhaupt niet in een stal zetten want hij kan wel vast komen te liggen...

Is wel heeeeeeeeel erg domme pech als een paard zo lomp is dat hij een pion IN Z'N OOG krijgt hoor

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:04

Haha daar zit wat in Sonja.
Het is iets logischer als hij er met zijn hoef in vast komt te zitten.

Maar een pion is misschien wel een leuk idee, ik ben ook op zoek naar een leuk nieuw speeltje voor Indy.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:43

Ik zag ze laatst ook al bij de Welkoop bij de paardenspullen staan
Zat er ook aan te denken als speeltje voor mijn paard

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:51

Ik heb een pion gehad voor mn merrie die er niks aan vond ..Toen ging hij naar haar veulen die er ook al niks leuks in zag en nu heb ik hem aan het paard van mn bedrijfsleidster gegeven die er altijd druk mee is...gooit hem uit de stal mag jij hem terug gooien fijn ja !!.En hij heeft hem behoorlijk gedeukt

joozz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:40

Sonja schreef:
Juist heel sociaal van je joozz dat ding stond er maar moederziel alleen en jij hebt je erover ontfermt. Zou je een lintje voor moeten krijgen juist!

dank je!!!