Hengstenballen een beensingels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Rivendell

Hengstenballen een beensingels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 20:32

Vage titel, maar hier volgt de uitleg:
Mijn hengst krijgt zijn dekens altijd af, dus nu heeft hij er 1 met beensingels (elastisch). Nu heb ik toch nog een probleem, want hij zit dus steeds met zijn ballen tussen die singels. Losser gaat niet, want dan krijgt hij zijn benen er tussenuit. Nu zijn ze net los genoeg, en niet te kort.
Hoe los ik dit op?

elmiran

Re: Hengstenballen een beensingels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:35

iets losser doen en een extra dekensingel om de deken heen doen. Een hengst op m'n stagebedrijf krijgt het altijd voor elkaar om de deken af te doen en door z'n luik te gooien geen idee hoe hij t doet.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:38

Door niet de singels te kruisen
wij kruisen ze ook niet bij de hengsten en die trekken anders hun dekens ook uit. Maar nu hebben we er geen last van

Rivendell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 22:23

Ik heb ze ook juist niet gekruist zitten. Ik ga wel proberen om ze nog iets losser te doen.

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 09:38

Inderdaad een longeer/dekensingel omdoen. Dan kunnen de bilkoorden wat losser. Onze merrie . Jaja merrie's kunnen het ook. deedt het ook maar met de dekensingel is het eindelijk voorbij. Hoeveel dekens die in korte tijd niet heeft gesloopt. En dan ook echt gesloopt.