paardentrailer kopen/inruilen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LindaM

paardentrailer kopen/inruilen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 20:27

Momenteel heb ik een houten 2 paards-trailer.
Ik ben op zoek naar een 1 1/2 paards polyester trailer. Liefst kleur grijs.
Zijn er sites op internet waar er veel voorbeelden staan of kent iemand een goed adres waar ik mijn huidige trailer ook leuk kan inruilen?

Alvast bedankt!

LindaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 12:30

Niemand?

polly2

Re: paardentrailer kopen/inruilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:34

Uit eigen ervaring en van mensen om mij heen weet ik dat konag in Nagele (noordoostpolder) vaak de hoogste inruil geeft op je trailer.
Wij hebben daar een nieuwe gekocht en een goede deal kunnen maken mbt onze oude trailer.
Ook de service was heel goed, ook nu we de trailer al weer een tijdje hebben.
Je kunt ze vinden op www.konag.nl (dacht ik). Daar staan echter geen prijzen bij. Als het voor je te doen is (weet neit waar je woont) dan zou ik er gewoon eens heen rijden met de trailer.... En dan kun je je eigen ervaring er mee op doen.

LindaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 13:14

Probleem is echter dat ik eigenlijk geen nieuwe wil! Kortom, een 2e hands ruilen met een 2e hands....
En dat willen de meeste bedrijven niet.
Anyway, bedankt voor je reactie!

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 17:22

heb je konag al gebeld dan? misschien doen ze dat wel....
je kan ook eerst deze verkopen en dan op jacht gaan voor een andere?

pilou

Re: paardentrailer kopen/inruilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 18:51

Vervloed in Hoofddorp, Stahro in Rhoon, zijn wel betrouwbare adressen. Ja kan zoeken via google naar de sites, daar staan ook alle inruilers op. Wij hebben onze particulier verkocht en daar een andere gekocht. Dat leverde net weer 500,00 euro meer op

Holland Trailer in Hoofddorp zou ik persoonlijk niet doen > daar heeft mijn vriendin haar ''kromme'' trailer ingeruild (was tijdens het rijden op de rem geslagen) op zaterdag en maandag stond hij al voor dik geld te koop, incl. defecte remmen en krom chassis, dat gebeurd misschien wel vaker, maar dit is toevallig bij ons bekend.

polly2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:06

LindaM schreef:
Probleem is echter dat ik eigenlijk geen nieuwe wil! Kortom, een 2e hands ruilen met een 2e hands....
En dat willen de meeste bedrijven niet.
Anyway, bedankt voor je reactie!

Dat doen ze bij Konag dus wel...weet iemand die dat daar ook gedaan heeft...of wilde doen en toch een nieuwe heeft gekocht uiteindelijk...dat weet ik niet zeker, maar weet wel dat degene bezig was een tweedehandse mentrailer (waar ook de koets op kan) te kopen en zijn gewone trailer er op in ruilde... Die komt daar volgende week binnen. Dat is een anderhalfpaards weijer trailer een witten...heel keurig onderhouden, die mensen zijn heel precies. Misschien is dat iets voor jou.
Konag doet geen trailers met gebreken de deur uit, tenzij je een trailer wil in de staat zoals het is en zelf wil opknappen, maar dan weet je wel precies waar je aan toe bent, omdat ze dat er bij vertellen...