Ik ben niet tegen LDR, maar als ik deze site zie...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

paardje

Ik ben niet tegen LDR, maar als ik deze site zie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 19:37

Ik weet niet of deze al op bokt is besproken, maar ik plaats hem toch even. Ik ben niet tegen LDR rijden op de juiste manier, maar hier op deze site staan plaatjes waardoor ik sterk ga twijvelen!

http://www.sustainabledressage.net

VeronicaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:39

wat is LDR?

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:46

Shetty schreef:
wat is LDR?

Laag Diep Rond .

VeronicaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:49

oh oke...

ja dit is wel heel erg ( vooral die bij rollkur!)

Mandarijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:52

ja dat ziet er gewoon een beetje eng uit zoals die paarden lopen bij rollkur !!

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:53

eigenlijk staat daar dat degene die die site maakt het er ook niet mee eens is (ik neem aan dat je die foto bedoelt met dat paard wat met de kin op de borst loopt?) er staat de professionals en de bedriegers. Of alleen bedriegers...

monteaura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:54

O mijn god

Afbeelding

ellepel

Re: Ik ben niet tegen LDR, maar als ik deze site zie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:57

en je kunt duidelijk zien dat t paard op de foto in de galop loopt, denk dat je dan een iets vertekend beeld krijgt.
maar idd, dit is wel super zeg......

en idd stata ook bij dat ze vind dat het overstrekken is..ten tja..dat is dnek ik niet bepaald gezond....

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:59

Volgens mij is het een plaatje van Edward Gal,gezien de sponsoring Geldnet...
Niet echt een prettig plaatje om te zien,maar het beeld komt voort uit de momentopname van de foto

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:00

dit is al zovaak geplaatst, men krijgt hier steeds weer een zeer heftige discussie over, die ookal tig keer is geweest
wat ik wel even moet opmerkingen is dat de maker wel iedereen beschuldigd, maar om niet helemaal strafbaar te zijn, zet ie steeds een balkje voor de ogen en het shabrak etc, dat vind ik heel laag, alsof niemand weet wie het is.......... verder: je kan natuurlijk ook overdrijven in het LDR rijden, en sommige van deze foto's zijn ook expres zo getimed, bv als diegene naar de stap rijdt en het paard remt niet, ja dan krijg je dit soort foto's, verder: anky rijdt deze manier-> ze wordt wel OS kampioen, dus waarschijnlijk zal ze toch wel iets goed doen........ en haar paarden zijn wel het minst vaak geblesseerd-> denk daar maar eens overna?!!!

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:03

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 12-03-22 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

MiraMar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:04

crazycactus schreef:
eigenlijk staat daar dat degene die die site maakt het er ook niet mee eens is (ik neem aan dat je die foto bedoelt met dat paard wat met de kin op de borst loopt?) er staat de professionals en de bedriegers. Of alleen bedriegers...

Jij duidt zeker op "pros and cons"? Dat wil zeggen de "voors en tegens" of eigenlijk alleen de "tegens" dus...

Kaiya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:12

Degene die de site heeft gemaakt is wel érg anti-Nederlands, bij elk plaatje waar een nederlandse dressuurruiter op staat, zet hij/zij eronder 'Dutch Dressage Rider' en bij alle andere plaatjes gewoon iets anders.
Vind het idd ook erg scheinheilig met die balkjes, alsof mensen niet eruit halen wie het is. Als ik op dat schabrakje 'Geldnet' zie staan kan ik me ook op mn 5 vingeren uittellen dat het wel Edward Gal zou zijn.
En over dat Rollkur ga ik niks zeggen, ik weet er niks vanaf .

monteaura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:19

Helemaal met je eens Cadish, t viel mij ook al op.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:20

Ik weet er verder ook niks vanaf, maar ik vind dat niet echt normaal dat dat paard zo loopt.. lijkt me moeilijk ademen zo

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:23

Ik heb ook veel keer "German bladiebla" gelezen, de paarden moeten ook een balkje voor hun ogen want daar herken ik een ruiter meestal aan!

Over LDR: Ik weet er weinig van, maar soms vind ik het er té extreem uitzien, maar zoals in veel discussies gezegd wordt: ik ben een westernruiter, en ik rij geen wedstrijden, laat staan op een hoog niveau dus ik heb vast geen recht van spreken.

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:23

MiraMar schreef:
crazycactus schreef:

Jij duidt zeker op "pros and cons"? Dat wil zeggen de "voors en tegens" of eigenlijk alleen de "tegens" dus...

Je hebt gelijk... lees weer verkeerd...

sanne83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:31

Cadish schreef:
Degene die de site heeft gemaakt is wel érg anti-Nederlands, bij elk plaatje waar een nederlandse dressuurruiter op staat, zet hij/zij eronder 'Dutch Dressage Rider' en bij alle andere plaatjes gewoon iets anders.
Vind het idd ook erg scheinheilig met die balkjes, alsof mensen niet eruit halen wie het is. Als ik op dat schabrakje 'Geldnet' zie staan kan ik me ook op mn 5 vingeren uittellen dat het wel Edward Gal zou zijn.
En over dat Rollkur ga ik niks zeggen, ik weet er niks vanaf .

Ik neem aan dat dit is omdat deze mensen haar hebben aangeklaagd. De site is ook een hele tijd uit de lucht geweest. Ik denk dat dit gewoon een voorwaarde is waarom ze de foto's nog mag laten zien

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:34

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 12-03-22 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:38

Deze site is al vaak besproken zonder resultaat het blijft een welles nietes verhaal. Vandaar een slotje.
Bedenk dat foto's momentopnames zijn.