Hoeveel kan ik vragen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

San

Hoeveel kan ik vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 19:08

Hi,

Ik ben een 20 jarige studente en ik help af en toe wat mensen met hun paard bij ons op stal. Ik ben een Z2 (dressuur) met winst amazone en heb verschillende paarden aan de basis gereden voor hun eigenaar. Opleidingen om les te geven ofzo heb ik niet, krijg wel zelf gewoon les en ben weer bezig een paard aan te rijden.

Op stal vinden ze dat ik hun niet langer gratis moet helpen, omdat het me allemaal alleen maar tijd kost en ik ook maar een arme student ben. Ik moest maar verzinnen wat ik wilde hebben per uur, half uur. Wat vinden jullie dat ik kan vragen?

Alvast bedankt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:29

Ik zou denken aan een vergoeding tussen de 7,50 en 10 euro in het uur.
Best moeilijk om een prijsje te moeten maken, kan je niet aan die mensen vragen wat hun in gedachten hadden?

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 19:35

ja, had ik dus ook gedaan. Maar zij hebben ook niet echt een idee. Een iemand op stal heeft les (van iemand zonder diploma ook) en die betaald iets van 10 euro per half uur. Die vrouw is eigenlijk alleen wat ouder dan ik, maar meer rijervaring heeft ze niet echt.

Ik vind zelf 15 euro per uur wel max wat ik kan vragen.

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:36

Ik vind 7,50 per halfuur / 12,50 per uur bijv. wel een mooi bedrag in jouw situatie. Je haalt ze niet het vel over de neus en krijgt er dan ook wat voor.

elmiran

Re: Hoeveel kan ik vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:09

Ik had les van een lichte tour amazone. Betaalde 10euro excl reiskosten. voor een half uur.
Denk dat 10euro voor een uur wel een goeie prijs is.

Phynix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 23:55

Ik betaal 10 euro per half uur bij een gediplomeerd instructrice met veel en hoog wedstrijd ervaring.

Sily

Re: Hoeveel kan ik vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 00:27

Ik denk ook dat je emt 10 euro per uur netjes zit.
Lager dan de mensen die het voor hun werk doen, en natuurlijk niet voor niets, zoals gezegd zitten jouw vrije uren erin en die mensen hebben er plezier van.

Lager zou ik het zeker neit doen.