Dr tanden zijn einde van de zomer nog nagekeken was in orde. Bloed was goed (geen worminfectie of vit/mineralentekort et.). Kuil werd af geraden door de dierenarts ivm gevoeligheid voor spierbevangenheid * zat ze tegen aan toen ik ze 3 kilo brok liet geven op aanraden van de dierenarts* moest minimaal 6 plakken hooi op een dag geven, 2 kilo eiwitarme brok en lijnzaadolie 400 ml. Maar die olie luste ze niet dus ben ik die subli em gaan halen luste ze ook niet dus iedere keer heeeeeel klein beetje door de slobber gemaakt van muesli dus schoot ook niet op. Muesli en granen had de da het niet zo op ivm de spierbevangenheidskwestie ivm de suikers in de muesli en granen schijnen ook niet goed te zijn in dat geval. Daarom geef ik niet zo veel van die dingen bij. er is een tijdje subli ponybrok gevoerd maar dat at ze met lange tanden (bleven ook restjes liggen in dr bak) en ben etiketten gaan vergelijken en voederkaart van subli en leek net of dr meer eiwit in zat dan in de basisbrok van subli van stal
Als er slechte plakken in het hooi zitten of het ruikt muf en stoffig dan eet madam het ook niet en dan geeft arjan dr de andere dag minder hooi omdat ze dan geen honger heeft zegt die dan gek he