hij heeft een super hoge schoft en voorderest een beetje smal gebouwd (andalusier)
we hebben niet genoeg geld om een zadel op maat te laten maken.
weet iemand welk zadel misschien op hem zou passen?
alvast bedankt!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
alano schreef:er zijn al 2 zadelmakers geweest divoza ook al en ik had eerst een zadel van hun gekocht maar die lag niet goed. de andere zadelmaker vond het een lastige rug en hij had geen goed passend zadel voor me...
(niet geheel onbelangrijk), maar ja daar betaal je erg veel voor.
alano schreef:bedankt voor de leuke reacties! ik ga idd op zoek naar een zadelmaker..
@Tien: door de divoza heb ik mijn paard zijn rug stuk gereden, ze hadden me een niet goed passend zadel verkocht dus die komt niet meer bij mij om zadels te passen![]()
ik wil een dressuur zadel en een zadel voor een korte rug. ik denk dat ik een kentauer ga proberen want prestige was te wijd.
alano schreef:bedankt voor de leuke reacties! ik ga idd op zoek naar een zadelmaker..
@Tien: door de divoza heb ik mijn paard zijn rug stuk gereden, ze hadden me een niet goed passend zadel verkocht dus die komt niet meer bij mij om zadels te passen![]()
ik wil een dressuur zadel en een zadel voor een korte rug. ik denk dat ik een kentauer ga proberen want prestige was te wijd.