Stalling gezocht in zwijndrecht/barendrecht/oud-beijerland

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

NSV_fan

Stalling gezocht in zwijndrecht/barendrecht/oud-beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 16:26

Hallo allemaal,

ik won nog niet zo lang in zwijndrecht en voordat ik een paard ga kopen , wil ik eerst eens kijken welke mogelijkheden voor stalling er zijn. Ik ben op zoek naar een pensionstalling in de omgeving van zwijndrecht/dordrecht/barendrecht/oud-beijerland.
Weten jullie nog adressen/websites/telefoonummers van leuke pensionstallingen dan hoor ik die graag. (liefst geen manages)
Let wel het paard dat ik op het oog heb is een nederlands trekpaard, groot dus, dit moet wel mogelijk zijn m.b.t. de grootte van de box.
GRaag info over de mogelijheden die de stalling biedt, stallingsprijs en andere zaken die je van belang lijken om te weten.
Max stallingsgeld ongeveer 200 euro/maand.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Leonie

Bellamafia

Re: Stalling gezocht in zwijndrecht/barendrecht/oud-beijerla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 16:30

Hey !!!

ik zou even kijken op: develruiters.nl (dat is in zwijndrecht), naar t stalgeld heb ik niet gekeken.
En misschien kun je kijken bij sportcenterreyerbos , moet je ff googlen!
Veel succes!!!!

MsMarit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 16:36

Euhh er zijn in de buurt wel redelijk wat stallen ho0r
Zwijndrecht
Klaas Schenk op de Lindeweg
Schenk op de lindschedijk
De koning op de lindeweg
Van hetzelfde op de Lindschedijk

Rhoon
van Hilte
De HoogeStee - www.hoogestee.nl
v/d Burg

Ik weet jammergenoeg geen nummer maar opzich kan je die wel opzoeken in het telefoonboek.....

Succes met zoeken

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 17:29

In Zwijndrecht heb je ook nog de plaathoeve, schouten en de koning allemaal aan de lange weg (plaathoeve kan ook een ander adres hebben).

In Dordrecht heb je heel veel kleine pensionstallen, in Ridderkerk zit er een aan de Oostmolendijk (de Ambachtse kant van de dijk). Maar volgens mij hebben die allemaal standaard boxen. Van Gils heeft wel grotere boxen maar die hebben een wachtlijst van 2 jaar.

Verder kan je het nog vragen bij Damsteegt in Alblasserdam, daar kunnen ze lekker in het land maar ik weet niet hoe groot de stallen daar zijn.

Telefoonnummers moet je maar ff met www.detelefoongids.nl opzoeken

Steff_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 17:55

Ik sta op stal schouten in zwijndrecht, en we hebben nog 1 stal vrij van de 8 stallen.Geen wachtlijst dacht ik. Grote ruime stallen, losgooibak en rijbak, kleine weide en een grote wei, waar ze dag en nacht op mogen mocht je dat willen.
Paar foto's staan in mijn profiel van stal, zie je een beetje hoe het eruit ziet.
Stallinggeld is 235 dacht ik. Voor tel nummer en meer info moet je maar even Pmen