pony gevonden, herkend iemand hem?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

pony gevonden, herkend iemand hem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 20:51

Dit is vooral voor de Belgen onder ons.

Hallo,

Een vriendin van mij heeft deze shetlander ruin gevonden. Het is een vos ruintje. De manen en staart zijn kort geknipt, hij heeft een witte buik en een onderbroken bles. Ze schat hem 6-7 jaar, hij is kindvriendelijk en enorm lief. Laat zich makkelijk vangen in de weide etc
De pony is gevonden in Diepenbeek, op rooierheide.in de omgeving van de alfon-sjeuriste-straat.

Afbeelding

Marsu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:11

Kijk eens op www.amivedi.nl daar staan een hoop dieren op die in Nederland vermist zijn. Waaronder ook bovenaan een vos shetlander.

Janski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:16

Goh ik hoop dat je de eigenaar vind. Hij ziet er verzorg uit dus hij zal vast van iemand zijn.
Heb je politie al op de hoogte gebracht. Verder zou ik Foto's en een bericht ophangen in ruitersport winkels stallen en maneges in de buurt.

Succes met het vinden van zijn baasje

bovenstaande link ziet er ook wel veelbelovend uit .

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:17

er staat mij iets bij van twee shetlanders die in belgie uitgebroken waren en spoorloos waren. heb je de politie gewaarschuwd?

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 23:34

ik heb hem niet gevonden missnynke. Een vriendin van me, ik heb er geen ide van of ze de politie gewaarschuwd hebben. Ik gok van wel, wanneer ze morgen online komt zal ik het haar vragen.
Verder is deze pony gevonden in Belgie, in diepenbeek om precies te zijn. Lijkt me sterk dat ie dan van iemand uit nederland komt gezien dat toch een aardig stukje is.

hij ziet er inderdaad goed verzorgd en doorvoert uit, vandaar ook dat het me sterk lijkt dat niemand hem mist. Shetjes worden wel vaker als grasmaaier gehouden en niet vaak bekeken, waardoor er pas na een week ontdekrt word dat ze weg zijn. Maar deze is mooi gekapt, manen en staart zijn netjes geknipt en de vacht ziet er goed uit. Dus dat lijkt me sterk, verder is hij ook niet bang voor mensen oid dus hij moet bijna dagelijks bezocht worden door een kindje (gezien hij ook enorm kindvriendelijk is)

BlueStar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:34

Laat eens nakijken of de pony een chip heeft dan is de eigenaar snel gevonden.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:45

BlueStar schreef:
Laat eens nakijken of de pony een chip heeft dan is de eigenaar snel gevonden.

dat is wel een goed idee..

En anders maybe bij maneges langs gaan ofzo, misschien hangen daar wel briefjes?

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 19:22

de baas is gevonden. Ze weet alelen niet wie het is
(ik zou dat als ik haar was geweest toch nagevraagd hebben )
Ze waren met twee ontsnapt. deze heer was maar liefst 18. Dat zou je hem toch niet geven?

Napoline

Re: pony gevonden, herkend iemand hem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:48

Geef je nog een berichtje als je dit 100% kan bevestigen dat de eigenaar gevonden is?

Valina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:53

Lijkt er toch op dat het verhaal van MissNynke kan kloppen!
(ondanks dat ze uit Nederland komt,...)
Is de 2e uitgebroken Shet ook gevonden?

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:58

ik heb idd laatst idd ergens gelezen, dat er een bruin.zwarte en een lichtbruine shet waren weg gelopen..... misschien is dit 1 van de 2???