Hij had flink liggen vervelen en ze had hem zeiknat gereden! daar even 5 minuten gestapt, zodat hij weer op adem was en toen met hem naar mijn stal gestapt en gedraafd (ik was druk bezig (verwachte een veulen, is ook gekomen
) dus kon niet weg met de vrachtwagen) Op de poetsplaats heeft ze hem even aan zijn bitring vastgezet (absoluut verboden bij mij, maar Sam stond niet stil en ze was hem voort een beetje beu met zijn geirriteer!
Dus ze draait zich om en hoort ineens een raar geluid (zo van EUGH (alsof hij heel hard ineens luchtzuigt)) ik hoorde het op stal en kwam dus kijken!
Hij stond roerloos en knipperde niet eens met zijn ogen en heel raar met zijn hoofd van het touw weggedraaid!
Ik schrok me dood (leek wel of hij dood was, hartstilstand ofzo) dus ik rende er op af en wou net hem losmaken, gooit hij zijn hoofd omhoog en gaat weer normaal staan!
Het halstertouw is kapot (dat klikding dat zeg maar draait aan het touw) en hij stond suf voor zich uit te kijken!
Hem snel afgezadeld, deken op en even buiten in de bak mee rond gelopen en na een kwartiertje op stal gezet
Het was een rare maar vooral nare ervaring, ik schrok me dood!
Wie weet van jullie wat het geweest kan zijn?
Misschien van het bezweet buiten lopen (ze heeft binnen les gehad, maar met zweetdek op naar stal gestapt en gedraafd) ineens de warme stal in?
De Da laten komen kijken?
ik vertelde het ene vriendin en die zei: hartstilstand!
Weet een van jullie het?

, dan hattie niet meer overeind gestaan hoor aan het touwtje.