Oppassen op woonboerderij met paarden en honden, tarieven?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Oppassen op woonboerderij met paarden en honden, tarieven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 15:58

Weet iemand wat een 'professionele' oppasservice ongeveer rekent per week/uur voor:

- Oppassen op riante woonboerderij
- Twee paarden aan huis die beiden verzorgd, gemest etc, maar ook goed gereden of gelongeerd moeten worden
- Drie honden die veel uitgelaten moeten worden en niet te veel alleen mogen en kunnen zijn?
- Na vertrek huis weer netjes en schoon achterlaten

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 16:18

ik zou als ik jou was eens een offerte op basis van deze gegevens opvragen bij zo'n bedrijf.

zoek je oppas? ik wil wel komen oppassen hoor...

ElCamino

Re: Oppassen op woonboerderij met paarden en honden, tarieve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 16:20

Heb je geen betrouwbare kennissen oid?

Ik pas altijd op de boerderij van een vriendin met 3 paarden e twee honden als zij weg zijn.
Ik neem mijn eigen knol ook mee en die staat dan bij een stal vlakbij.
Zij betalen die kosten voor mij en het geld van de boodschappen wat ik kwijt ben.

Denk dat zo'n oplossing goedkoper is dan een bedrijf inschakelen....en dan toch vreemden in je huis hebben...

Anoniem

Re: Oppassen op woonboerderij met paarden en honden, tarieve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 00:40

Om verwarring te voorkomen. Ik zoek geen oppas, maar stel de vraag eigenlijk voor een vriendin die wel eens op zo'n boerderij past. We hadden wat zitten rekenen en kwamen tot de conclusie dat ze nogal onderbetaald werd voor al het werk dat ze dan doet. Vandaar dat ik benieuwd was naar de tarieven die 'professionele' oppassers rekenen.

HippoLogic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 01:09

Volgens mij bestaan er geen professionele oppassers. Homac is een service die paarden(huis)oppas bemiddelt. Misschien kun je hen eens vragen?

Ik heb het zelf ook wel eens gedaan, maar per uur kan het nooit uit. Het is dan ook een vriendendienst.

sandr0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:24

wij hebben t een paar jaar gedaan voor vrienden. Voor ons gratis werk vakantie en hun oppas voor huis en deiren