Mijn merrie heeft hele goede momenten, maar ook héle slechte, waarin ze zich door het hele lijf vreselijk vasthoud en dat uit zich in vrij heftige aanleuningsproblemen. Ik heb goed les met haar, instructrice zit er zo nu en dan ook zelf op, en die kan enkel maar zeggen dat ze idd heel wisselvallig is en heel taai kan zijn, maar dat ze áls ze aanpakt wel super gaat. Toen ik haar kocht is ze gekeurd, en had toen een opmerking: iets scheef en gevoelig op rug en kruis, waarschijnlijk het gevolg van net weer in training zijn gekomen. Ik ken de dierenarts die haar keurde, die is echt heel goed. Degene waar ik haar gekocht heb bedonderd me ook niet (dat weet ik echt héél zeker) Ik breek me de kop erover 'wat het kan zijn'. De tanden zijn iig okee. Nu dacht ik eraan om een goede kraker of fysio te laten komen die haar eens nakijkt. Wie weet een goede de in de buurt van Almelo werkt, en hoe duur is zoiets ongeveer?
Bekijk de site van Mariëlle Kamphuis (osteopaat) eens. Even googelen en je ziet meerdere berichten over haar. Ze had ook te maken met het probleempaard in de Bit. 80 euro voor een bezoek, geloof ik. Meestal komt ze na twee maanden nog een keer. Onze pony is na één bezoek al behoorlijk opgeknapt. Succes ermee.
Steffi vd laarse komt ook bij je op stal, heb ik hele goede ervaring mee en ik ben zelf ook erg tevreden over Hans Lenselink, www.paardenosteopathie.org hij komt ook aan huis. Wat de kosten zijn is afhankelijk van de behandeling.