Wie weet een goede zadelmaker in L of NB?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

StalGriendt

Wie weet een goede zadelmaker in L of NB?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 14:13

Wie weet een goede zadelmaker in de provincie Limburg (midden en noord) of in het oosten van Brabant?

vientijntje

Re: Wie weet een goede zadelmaker in L of NB?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 16:39

Ik Bakel zit een hele goede. Hij heeft het vak in Engeland geleerd, ook nog op de ambachtelijke manier.
Ik weet zo even niet hoe hij heet, (peter ....), maar er zit maar 1 ruitersportzaak in Bakel dus het kan bijna niet missen.

Deau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 17:10

Ik ben er ook geweest. Was alleen geen goed zadel voor mijn fjord. Verder echt super advies. Hoort hier in de buurt ook super goede dingen over hem.

Verhoeven, P

Dorpsstr 6
5761BN Bakel
Tel: 0492-341321

Rubriek: Zadelmakerijen

StalGriendt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 17:36

Dank jullie wel. Ik hoef alleen maar wat aan mijn zadel te laten vermaken maar ik durf het niet zo goed bij een schoenmaker te laten doen.

pilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 10:39

ik ben ook in Bakel geweest en hij is het het zadel bij m'n paard geweest en heeft het aangepast. Toen ik het ging halen leek het zadel net een banaan................ maargoed, hij was bij m'n paard geweest dus ik dacht het zal wel. Eenmaal thuis paste het dus voor geen meter. Ik had het adres ookvia bokt (kom zelf uit NH) maar dit lag echt niet goed helaas, ben niet terug gegaan, had geen zin om er een hele dag voor uit te trekken dus heb ik het thuis opnieuw laten vullen.

StalGriendt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 19:28

Hmmm, ja ik hoef gelukkig alleen maar een sneetje in het leer te laten maken zodat ik mijn beugelriemen onder het zweetblad kan doen.

Schoentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 15:21

Ruyters voor ruiters in Nuenen.
Top vakman!