paard verkopen hoe de oude eigenaar opspeuren?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Dunja_

paard verkopen hoe de oude eigenaar opspeuren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 11:10

Ik heb een vraagje naar aanleiding van het topic:
Help telefoonnummer oude eigenaar...

Ik wil dolgraag weten waar mijn pony is geboren en gefokt,
hoe kan ik dit het beste aanpakken.
Ik weet alleen dat ze in Haarlem is geboren en dat het een mengelmoes is van Haflinger x Fries

Papieren had ze niet toen ik haar kreeg dus ik sta bekend op haar papieren als eigenaar en dus ook als fokker.

Ze was wel gechipt alleen was ze nooit geregistreerd dus toen ik haar kocht moest ik het paspoort en chip nog op naam laten zetten.

Enig idee waar ik kan beginnen of is er geen mogelijkheid om dit te achterhalen..

Ik kan de oude eigenaar wel bellen hierover alleen toen ik haar kocht wilde ze alleen zeggen dat ze in Haarlem is geboren dus wil haar ook niet lastig vallen hiermee.

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 11:43

zal wel heel moeilijk worden, wat je kan doen is via internet adv. plaatsen met alle info (en dat is waarschijnlijk weinig) wat je hebt en foto`s...wellicht dat je in de omgeving van haarlem ook een soort opsporings bericht oid kunt plaatsen.

anders wordt t erg moeilijk

Esther28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 12:02

Kan je vertellen dat dit erg lastig is. Ben nu zelf ook al een maand of 3 bezig (adverenties op internet met fotos, bij knhs gevraagd) maar ben nog geen stap verder. KNHS wil niet zeggen wie de vorige eigenaar is omdat dat niet mag volgens hun.....
Dus suc6 in ieder geval en is sluit me aan bij Rubywhite

_Dunja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 12:08

Esther28 schreef:
Kan je vertellen dat dit erg lastig is. Ben nu zelf ook al een maand of 3 bezig (adverenties op internet met fotos, bij knhs gevraagd) maar ben nog geen stap verder. KNHS wil niet zeggen wie de vorige eigenaar is omdat dat niet mag volgens hun.....
Dus suc6 in ieder geval en is sluit me aan bij Rubywhite

helaas valt de knhs al af voor mij omdat de pony nooit is opgegeven of gechipt..

ik zit nu alleen te denken dat de pony is natuurlijk geent geweest toen die geboren was kan ik daar misschien iets mee?