Ik was vorig jaar 30 euri kwijt. Iemand kwam bij mij thuis te scheren. Mijn paard werd in een modelletje geschoren. Was inclusief benzinetoeslag.
Maar 't verschilt per persoon en per afstand wat er voor scheren wordt gerekend. Vaak is in z'n geheel laten scheren van 't paard duurder dan een modelletje.
en waarom doe je het niet zelf? de eerste x ziet het er misschien niet helemaal top uit, maar ach, zo is iedereen begonnen? een scheerapparaat is te huren.., toch?
Kwas 30 Euro kwijt.. Ging daarna nog wat geld vanaf omdat ik tijdens het scheren een klusje voor haar moest doen haha Ow en hij ging touwens helemaal kaal... Dus geen model er in..
Ik kan zelf wel scheren, maar kon echt geen scheermachine te huur krijgen.. Ik werd er helemaal gek van en me paard moest ECHT geschoren worden, die had namelijk al een dikkere vacht dan de meeste paarden in de winter.. Dus heb ik iemand laten komen, helemaal kaal voor 50 euro.. Wel duur, maar die man kon snel komen en het zag er goed uit..
Meestal ben je zo rond de 25 a 30 euro kwijt. Dat is een normaal bedrag. Soms komen er nog benzine kosten bij. Maar het is wel scheer weer, mijn paard is al voor de tweede keer geweest!
Ik weet niet wat wij moeten gaan betalen, mn pony word deze week geschoren, in de guldentijd waren we 50 gulden kwijt, hij werd gewoon helemaal behalve de zadelplek gedaan, alleen zn hoofd niet omdat hij toen een beetje para werd.
wij hebben zelf scheerapparaat wij vragen 50 euro. en voor een jachtpatroon oid 35 euro en dat is nog goedkoop bij ons in de buurt, er word zo met gemak 75 euro gevraagd..