goed adresje voor zadelmak maken , inrijden en door rijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

goed adresje voor zadelmak maken , inrijden en door rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 20:15

Mijn hengst (e pony) word in mei 2 jaar. Ik wil heel graag goed voorbereid zijn,
Ben nu dan al aan het kijken voor een goed adresje waar ik hem heen kan brengen. Om zadelmak en ingereden te laten worden.
Het liefst doe ik het zelf. Maar ik vind me zelf niet ervaren genoeg om het zelf te doen.
Ik vind het wel heel erg leuk als ik er ook bij betrokken ben en ook kan zien hoe ze het doen. En uitleg te krijgen waarom ze het zo doen. Ik zou het dan ook erg leuk vinden als ik zelf mag helpen en ook tips krijg.
Dat ik er thuis ook mee verder kan gaan.

Wie weet een goed adresje of iemand die aan huis komt?
In de buurt van Roosendaal, Oudenbosch, Dordrecht, Rotterdam, Den haag enz.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:45

als ik jou was zou ik wachten tot het mei 2007 is

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 20:55

Is ook niet voor nu. Ik wil hem inlaten rijden als hij ruim 3 is liefst nog tegen de 4 aan.
Maar zoals ik al zij wil ik goed voorbereid zijn. Ik wil bij verschillende stallen gaan kijken. Om te zien hoe ze het daar doen. En wat de mogelijkheden zijn.

Charly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 08:09

Ik ben niet een beleerstal ofzo.. Maar heb zelf een nu 2,5 jarige pony die ik van het voorjaar zelf ga beleren. En ben nu momenteel bezig met het beleren van een 3 jarige, wat tot nu toe erg goed gaat, dus wellicht kan ik je helpen?

SHADON

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 11:51

Als je in de buurt zou wonen dan ha dik gezegd kom over 1½ maar hier heen..!! Dan had ik wel iemand geweten..!!
Hij rijdt paarden in, corrigeert ze,, en rijdt ze goed door..!! Maaar..dit doet hij niet alleen..JIJ bent degene die het paard wil ridjen..dus JIJ helpt hem ook..!! Hij leert jou alles op het gebied vna omgaan met jonge paarden..!! Hij klimt er tegen die tijd eerst zelf op..en kijkt hoe het beestje reageerd..!!! Gaat dit goed..dan mag jij..En hij helpt en geeft aanwijzingen..!! Iedereen kan volgend hem een paard zadelmak maken..!! maar dan het beleren n0g...!! Succes dr mee...!!!:D