Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
FuRyoMaRLoeS schreef:40 euro per jaar voor 1 pony? Doe ik dan iets verkeerds???
.
... lightmorebh schreef:FuRyoMaRLoeS schreef:40 euro per jaar voor 1 pony? Doe ik dan iets verkeerds???
nee loes je doet niks verkeerd je houd gewoon van leuke dingen kopen voor je paardje ;een borsttuig,een hackamore en noem maar op. maar met 40 euro ga ik het niet redden hoor zet er nog maar een nulletje achter.En dat alleen voor mijn paarden nou hebben we er natuurlijk 4 maar toch.
jouw schuld, gino heeft mijn hartje gewoon gestolen

schat rond de 100/150 euries (en dat zonder dure aankopen zoals dekens enz)
en er wordt een stapel op de toonbank gekwakt en ach zo op het blote oog even een nieuw zadel, slik ik even en denk DE MIJNE IS ZELF BETAALD
. Dus ze bestaan nog wel....... die beursentrekkers!
?? ik ben namelijk nog steeds op zoek naar een ruitersportzaak die egte shetlandspullen verkoopt. en dan niet van die hoofdstellen en shabrakken die eigenlijk tog beter om een kleine pony passen maar ook egt voor shetjes zijn. want ik kan eigenlijk alleen halsters vinden of dus mega-size hoofdstellen, maar daar blijft het ook bij.
al moet ik zeggen dat de mini dekjes idd haast niet aan te slepen zijn iedere keer als ik ze hier in de shop heb zijn ze vaak al weg voordat ze het internet halen
Citaat:
1 Hoeveel geld besteden jullie gemiddeld per jaar aan
a) artikelen voor jezelf
b) producten voor je paard
Vermeld hierbij ook even je woonplaats en het aantal paarden wat je hebt of rijdt.
Bedankt voor jullie medewerking en we houden jullie op de hoogte.
tavb schreef:Hoi allemaal,
Mijn zus en ik zijn bezig om een eigen ruitersportzaak te beginnen. Graag willen we jullie hulp. Zouden jullie onderstaande vragen voor ons willen beantwoorden?
1 Hoeveel geld besteden jullie gemiddeld per jaar aan
a) artikelen voor jezelf
b) producten voor je paard
Vermeld hierbij ook even je woonplaats en het aantal paarden wat je hebt of rijdt.
Bedankt voor jullie medewerking en we houden jullie op de hoogte.

)
)