ik geef die van mij pavo condition mijn haf een halve kilo en mijn jonge paardje een kilo per dag. dan krijgen ze nog een blik geweekte pulp en een emmertje van 2,5 kilo aan stukjes wortel op een dag. de pavo condition kost 8,35 per 25 kilo de pulp kost dacht 6 euro ofzo voor 25 kilo maar daar doe je heel lang mee (je moet dat wel eerst weken!!!!!!) de wortels koste 56 euro voor 1,5 kuub
ik heb voor de pavo subli gevoerd maar was er niet tevreden over. ze namen te weinig voedingsstoffen op uit dat voer. pavo is geexpandeerd dus word beter opgenomen in het lichaam
ik geef ook pavo condition Ex en die kost 8,10€ voor 25 kg, hierbij geef ik ook een gerst mengeling die 6,50€ kost voor 20 kg oh ja, en ook nog zemelen, geen idee wat het kost, en wortelen 3€ voor een grote zak wortelen (= 20kg of zo?)
Laatst bijgewerkt door Jakary op 03-11-05 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt
de muesli kost iets van 9,40 voor 20 kilo en de brok iets van 7 euro. ik voer van beiden in totaal drie kwart kilo van per dag, dus ehh.... na ja ik doe er in elk geval heel lang mee.
Dewi: Pavo basisbrok : 6,75 (ofzo, heb rekening nog niet binnen) Pavo Conditon X : 7,20 Maisvlokken en zemelen kan ik niet zo oplepelen, eerste is iets ;eer als brokken, tweede spotgoedkoop. En zonnebloemolie (1 euro nog wat per fles)