Kent iemand het merk Marengo?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Patricia

Kent iemand het merk Marengo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 19:01

Ik heb een hoofdstel van het merk Marengo.
Nu is de neusriem van dit hoofdstel kapot.
Jammer, want ik vond hem erg mooi.
Eigenlijk wil ik er graag dezelfde neusriem nieuw bijkopen, maar ik weet niet of dat mogelijk is.
Bij ons in de ruitersportzaak wisten ze dit niet.

Is er hier op bokt misschien iemand die het merk kent en weet of de neusriemen los te bestellen zijn?

(En misschien zelfs ook waar? )

boytjeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 19:39

Heb het wel eens gezien een hoofdstel van dat merk

Taron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:24

stond pas wel een advertentie in de Bit, met telefoonnummer, maar ik zou niet weten in welke

Patricia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 21:51

Jammer Tozalin. Zal eens op zoek gaan. Misschien dat ik wat info bij Bit los kan krijgen.

Bergje

Re: Kent iemand het merk Marengo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:57

Ik heb ook een Marengo hoofdstel, ik heb het op "gevoel" gekocht want ik had nog nooit van dat merk gehoord. Het hoofdstel voelde zo lekker zacht aan en zag er mooi uit. Ik heb het bij Langeraap in Berlicum gekocht. Er zullen toch wel meer ruitersportzaken zijn die ze verkopen en dus spulletjes bij kunnen bestellen? Ik zou gewoon eens rond gaan bellen bij wat zaken!

Patricia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 22:40

Ik heb het hoofdstel idd ook op 'gevoel' gekocht. Ik heb het zelf bij ons in de ruitersportzaak gekocht. Daar ben ik vandaag geweest en kreeg ik te horen dat ze de hoofdstellen alleen compleet verkopen. Ik heb verder al even op internet gezocht of ik iets kon vinden over het merk of een eventuele leverancier/importeur oid. Die heb ik tot nu toe niet gevonden. Maar ik ga dan denk ik morgen maar eens even aan het bellen met een aantal ruitersportzaken in de omgeving. Misschien dat zij het wel hebben of eraan kunnen komen.

Lexitje4ever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:57

Heb ook een Marengo-hoofdstel. Ik vond het erg zacht, je had ook een Kieffer die ongeveer net hetzelfde was, maar die was wel 3x zo duur. Ik denk niet dat je de onderdelen los kan verkrijgen... Maar er zijn genoeg neusriemen die vergelijkbaar zijn met de jouwe, waarschijnlijk. Die van mij is een zwart onderlegde zachte aansnoerneusriem, en die heb je in verschillende merken.

groetjes