ervaring met de mondoni rijbroeken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuurenzo

ervaring met de mondoni rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 11:19

hey allemaal,

zoals in de titel te lezen heeft iemand ervaring met de mondoni rijbroeken van divoza? en dan de met kunstlederen zitvlak?

groetjes joyce

_MijnTrots

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 11:23

ik heb zelf 2 van deze broeken. de een is al zn 4 jaar oud, deze begint nu een beetje zn rek kwijt te raken,. maar hij heeft mn geld dubbel en dwars terug verdient, ik gebruikte hem bijna elke dag. de ledere zitvlak blijft heel lang in goede staat, gaat een beetje pluizen in het begin, maar het gaat niet stuk ofzo.

ik heb nu sinds 3 maanden weer een nieuw gekocht omdat ze in de aanbieding waren. ik had een antreciet kleurige besteld, maar hij leek wel blauw, ook was deze na 2 keer wassen zn kkleur een eetje kwijt( daar stel ik geen waarden aan) verder is het stof van goede kwaliteit en ook de ledere vlakken weer. ik hoop dat deze ook weer lang mee kan gaan

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 11:24

ik heb ook 2 van deze rijbroeken en ik ben er zeer tevreden over. Een oudere rijbroek die ik had begon na 5 jaar dragen en wassen gaar te worden maar voor dat geld gerekend over 5 jaar draagplezier....schijntje toch.

Dressuurenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 11:25

dus als wedstrijdbroek (wit) zijn ze zeer fijn en aan te raden? ik ben namelijk van plan zo'n broek te kopen?!

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:26

Ik heb er een van maar eigenlijk zou ik er nog wel een willen ben erg tevreden met de broek!!!!

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:28

Goed dat ik dit lees, ik moet ook een nieuwe broek hebben!
Vallen ze groot of klein?

Thokkadisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:29

Ik heb alleen maar van die broeken, maar moet ze wel vrij vaak vervangen, voor rijden zijn ze heel goed en fijn, maar uhmm je moet er niet mee op je knieen door de bak sjouwen Dan krijg je gaten in je knieen. Maar als je er gewoon normaal mee doet zijn ze heel fijn .

jantina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:41

Ik heb er eentje en ik was er niet tevreden over. Leuke broek hoor, voor dat geld, maar de stof van mijn broek werd vrij snel lelijk en de stof ging heel erg pluizen.
Ik vond de stof ook vrij snel lubberen en ik heb die broek niet eens veel gedragen of gewassen.

Voor mij dus geen goedkope mondoni

Thokkadisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:01

Ik heb trouwens ook die met kunstlederen zitvlak gehad, die vond ik verschrikkelijk!!! dat spul werd helemaal raar en zat echt helemaal niet lekker vond ik. zoeen neem ik niet meer.

karin1986

Re: ervaring met de mondoni rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:16

Volgens mij is hier wel vaker een topic over geweest.
Ik heb zelf ook zo'n broek, hij gaat echt niet zo lang mee als een eurostar, maar was het geld toch waard. Heb hem inmiddels alweer drie jaar, en de bij de knieen gaat hij nu kapot.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Met mijn eurostar doe ik inmiddels alweer 6 jaar, en ik heb hem dagelijks gebruikt

JO93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:25

Ik heb er eentje nu al weer 2 jaar denk ik.
Vind ze niet bijzonder. Kocht hem in de aanbieding voor de kleur maar zoals hier boven ook al staat, kleur ziet er heel snel "verwassen" uit en het leer pluist heel snel.
Ik had ook bijna niet anders kunnen verwachten voor die prijs natuurlijk want ze zijn niet duur maar ik kies de volgende keer wel gewoon voor mijn vaste (duurdere) merk

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:28

Ik wil niet anders meer, ik zweer bij die broeken, heb er nu een stuk of 8 liggen, koop er elke keer als ze in de aanbieding zijn weer 4 of 5 bij, heb ze in alle kleuren. na een paar jaar zijn ze helemaal versleten en gooi ik ze weg en bestel weer nieuwe.
Vind ze super, ik heb de mondoni afrika met kunstleren zitvlak.

ze rekken lekker mee, zitten perfect, makkelijk in de was. en niet duur.

Dressuurenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 13:39

hoe vallen ze groot klein normaal? want dat wisseld nogal per broek maar enig idee?

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:41

joycie17 schreef:
hoe vallen ze groot klein normaal? want dat wisseld nogal per broek maar enig idee?

Ja dat wilde ik ook graag weten..

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:42

Ook ik heb meerdere exemplaren van de Afrika (allemaal donkerblauw) en ben er zeer tevreden over. De oudste is nu drie jaar oud en na intensief gebruik komt er nu een dunne plek in het leren zitvlak. De andere twee kunnen nog wel wat jaartjes mee. Voor de prijs vind ik het een prima broek die heerlijk zit. Overigens heb ik ook een donkerblauwe Mondoni met steekzakken en zonder leren zitvlak. Geen idee welk type dit is, maar die zit mij ook prima.

Ze verkleuren idd wel wat na verloop van tijd, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Ik sluit me verder bij JaimieD aan.

Ze vallen normaal. Ik heb ze iig allemaal in mijn normale broekenmaat.

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 14:11

ooh ik vind mondoni broeken met kunstleer verschrikkelijk!! ik had de mondoni Afrika. En binnen 9 maanden was het hele kunstleer door. Ik koop iig nooit meer een mondoni broek met kunstleer! De broeken zonder kunstleer vind ik beter, maar ze verkleuren idd wel erg.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 15:35

Ik had twee Mondoni's gekocht maar ze werden snel lelijk en ik kreeg wondjes in mijn knieholten van de kniestukken. Ik koop ze niet meer.

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 15:42

Ik heb twee van die broeken. Ofja, Equi Comfort. Ik vind ze wel fijn en betaalbaar.

Nibbit

Re: ervaring met de mondoni rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 15:47

Ik vind ze niet geweldig, na 3 dagen had ik al pluisjes op de plaats waar de zweep mn been raakt....( en datzelfde zweepje gebruik ik ook bij een andere broek die ik al 3 jaar heb, daar mankeert niks aan) fde kleur was bij mij ook snel verdwenen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:57

Ik heb ze ook, ook me witte. Vind ze super naar dat ze zo goedkoop zijn. Heb mijn huidige broeken al 2 jaar ofzow en ze zitten nog prima! Rij er dagelijks mee. Dit keer geen gevalletje goedkoop = duurkoop!

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:17

wat moeten die broeken dan kosten ?

Dressuurenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 18:32

rond de 45 eruo ofzo

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 18:36

Normaal 69,95 en ze zijn regelmatig in de aanbieding bij Divoza voor 49,95.

Pluis op de plek van de zweep is ook een bekend euvel bij sommige modellen van Eurostar, dat is niet specifiek iets van Mondoni.