Randol's Canadian Trec saddle (boomloos)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_MijnTrots

Randol's Canadian Trec saddle (boomloos)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 11:16

Afbeelding

ik ben verliefd op dit zadel, zelf vind ik hem iets lekkerder zitten dan de nieuwe barefoot.

ik heb hem een aantal keer mogen testen op mn paardje van de winkel die deze verkoopt.

maar ik wil graag weten of er iemand hier is die ervaring met dit zadel heeft.
is het goede kwaliteit?

alvast bedankt

Quinzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 15:20

Ik heb een Randol's alleen weet ik niet meteen of het de Canadian Trec saddle is. Maar ik denk van wel mije ziet er echt helemaal hetzelfde uit zelf de groene wol Ik ben er helemaal van in de wolken en mijn paardje ook. Ik heb altijd met aussie zadel gereden maar die liggen hier nu stof te verzamelen ik gebruik alleen de randol's nog. ik kan het je dus alleen maar sterk aanbevelen. Maar test em eerst uitvoerig (denk dat je dat gedaan hebt) want ze passen echt niet op ieder paard. voor sommige paarden is er niet genoeg ruimte voorzien voor de schoft.

Karin_deB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 15:40

Er is een centraal boomloos topic in de Huiskamer.
Daar is er over gepraat en kan je je vragen stellen

_MijnTrots

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 18:33

ik heb idd een dubbele grandeur vulling nodig maar dat is het zelfde als met de barefoot.

zou je misschien foto`s willen steuren, kan ik even kijken en wat heb jij er onder liggen?

ze hebben alleen over barefoot, en niet over dit speciale merk vandaar dat ik het hier vraag

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 18:34

Bij ons op stal hebben ze zowel deze als barefoots, onze ervaring is dat de barefoots veel mooier blijven!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:38

Mijn vriendin heeft al 2 jaar zo'n Randolls, ziet er nog hetzelfde uit als bij de aankoop Haar ervaring is positief. Vorig jaar nog een trektocht samen gedaan van een week, geen problemen.

Mazzel-Meid op Bokt heeft ook zo'n zadel

Quinzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:15

Ik gebruik ook gewone onderdekentjes. Het zadel schuift dan nog steeds niet en sweety's ruggegraat blijft vrij. Dat kan je zien als je lang gereden hebt en ze zijn bezweet dan moet als je het dekje af doet de ruggegraat nog zo goed als droog zijn.

Kytha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:20

Maya schreef:

Mazzel-Meid op Bokt heeft ook zo'n zadel

Dat klopt!
Ik ben er erg tevreden over. Ik heb 'm 2ehands over kunnen nemen, hij is een half jaar oud en ziet er nog als nieuw uit!

Ik heb er overigens wel een pad bij met inlages wat de ruggengraat vrij houdt. Na het rijden is mijn merrie altijd kletsnat, behalve haar ruggengraat!

Ik ben er dus zeer over te spreken