Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lailapri schreef:Al die paspoorten wordt en beetje piep van. nu staan in alle 5 die ik in mijn bezit heb wel een foutje.
Laila is volgens het paspoort van 1-1-1979 hoewel ze van 13-9-1975 is. Verder staat er op het paspoort new forrest ipv new forrestXengels volbloed. Haar hoogte is niet te vinden
lailapri schreef:Timo is een wildkleur rijpaard (van 1,36) niet echt fout het is een fjord, maar die hebben toch andere kleur namen? En hij is officieel gemeten maar dit is ook nergens terug te vinden.
deze worden ovegenomen van een stamboekpapier is die niet aanwezig dan wordt er een "naam" aangegeven soms
Meetgeschiedenis wordt door een volgende "meter" vermeld en/of kan je laten vermelden als ze gemeten moet worden voor de sport....lailapri schreef:Janneke haar moeder staat er niet in vernoemt hoewel die wel bekend is. Ze was alleen al 4 ofzo dat ze gechipt werd. Verder heeft ze geen papieren, maar ze heeft wel bij haar moeder gestaan nog heel lang.
Verder is ze 0 cm hoog, en staan haar aftekeningen bij wijziging in sigalement.

lailapri schreef:Eva Staat als roodschimmelk maar is dat geen vos roan? Haar moeder was bruin stekelharig, maar wat is nu het verschil tussen dat en bruin roan? de pony heeft tijden dat ze bijna helemaal wit is. haar bles is wel heel netjes in detail beschreven.

lailapri schreef:Myra (deze heb ik net binnen, daar ook mijn vraag van) haar bles, best apart heet gewoon bles.
)lailapri schreef:Verder vraag ik me af waarom ik nooit een paard geschets krijg bij het chippen enzo.... De veulens van dit jaar werden geschets en gechipt, en paspoort, dit koste dan 35 euro. dus ik mijn pony daarbij gezet. ik betaalde dus ook 35 euro, maar geen schets. Worden oudere (eventueel papierloze) paarden niet geschetst? Waarom dan niet?
Wie kan mijn vraagtekens oplossen en zijn die kleine foutjes op het paspoort erg?

silvana schreef:Ze waren trouwens erg vriendelijk aan de telefoon.