animo ruitersport

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LPtjuh

animo ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 18:56

wie kent animo ruitersport en wie heeft er weleens iets besteld??
hoe beviel dit?

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:54

Ik heb daar mijn wedstrijdbroek gekocht heb hem alleen wel uit de winkel gehaald en niet via internet besteld. Leuke winkel waar mensen veel moeite voor je willen doen!

regine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:55

Ik heb een hoofdstel daar vandaan, maar ook gewoon uit de winkel gehaald.

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 19:59

aha , ligt het aan mij of zijn ze Qua producten duurder dan meeste andere ruitersportzaken op internet ??
en een vrij klein assortiment?
weinig informatie op de site over het product ect. ?

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:39

Ik ben er zelf wel eens geweest. Prima service. 1 nadeel: die vrouw rookt in de winkel.
Maar voor laarzen e.d. een aanrader. Ze hebben er ook allemaal spaanse spullen, heel erg mooi. Als je dat zoekt is het een echte aanrader.
Maar ik heb geen ervaring met de webwinkel

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:16

Duurder kan ik niet zeggen, ik zocht een champagne kleurige rijbroek met kunstleren zitvlak. Divoza en hippo hadden hem niet en konden hem ook niet bestellen. Toen ik hun aan de telefoon had konden ze er wel 1 bestellen. Denk vraag maar niet naar de prijs maar toen ik hem op kwam halen, bleek de prijs een stuk lager te zijn dan ik op gerekend had!

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 17:13

dat is dan geluk hebben
ik heb nog even op de site gekeken en ik vind ze in prijs wel hoger dan de meeste die ik ken en ze hebben weinig keus en weinig info bij de producten staan.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 15:25

Ze hebben meer in de winkel liggen dan op de site. Maar dit is bij de meeste winkels zo Ik woon er redelijk in de buurt, dus ik neem die gok wel om er een keer heen te rijden. Ik heb bijvoorbeeld een ontzettende hekel aan de Hypo vestiging bij ons. Die beweren dat ze onder de Divoza prijs zitten maar het merendeel is toch echt duurder.
Als je in de buurt woont van zo'n winkel kan je daar het beste eens gaan kijken. Animo had toen de tijd best leuke spulletjes die ik bij Divoza en Hypo niet gezien heb.