Ik sta voor een moeilijke keuze en pieker,peins en denk me suf over een oplossing.
Ik rij nu bijna 8 maanden het paard van mijn vriendin. Ik beschouw haar als eigen, omdat ik alles met haar mag en kan doen en mijn vriendin laat haar helemaal over aan mij. Daar komt bij dat ze onlangs afstand van haar gedaan heeft en nu eigenlijk van niemand is...
Haar vader heeft besloten om haar te verkopen
; de eerste keus is aan mij. Ik zou echt niets lievers willen dan haar kopen! Ben helemaal gehecht en verkocht aan haar en heb maanden energie en tijd in de training gestoken en krijg daar nu pas echt goede resultaten mee.
Alleen nu komt het zo rot uit... ik ben net gaan samenwonen en het is iegenlijk een flinke kostenpost voor me.
Het is voor mij best moeilijk om haar te kopen en dan te onderhouden.. daarom ben ik opzoek naar andere creatieve mogelijkheden om haar toch wel te kunnen houden. Misschien iemand anders die haar koopt of leasen of weet ik het wat. Ik pieker me gewoon suf!
Misschien komt dit jullie bekend voor of hebben jullie het zelf ook meegemaakt..
Heeft iemand misschien een creatief idee of zoiets? MIsschien dat ik daar wat mee kan..
Want ik ga er pas aan toe geven dat ik haar niet kan kopen, dat ze bij me weg moet, wanneer ik weet dat ik ALLES geprobeerd heb...
Kom maar op met de ideeen!
Thnx Linda en Movie