Halsband

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Halsband

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 20:17

Aangezien mijn halsters toch altijd gesloopt worden en het handen vol geld kost, wil ik voor mijn jonge hengst een halsband aanschaffen.
Halster omdoen wil nog welleens vechten worden, en op deze manier kan ik ook beter oefenen.
Nu mijn vraag; waar kan ik die kopen en welke maar moet ik nemen?
op agradi.nl staan er wel voor koeien, en die zijn goed zat, maar van gaan van 65 cm tot 130 cm lengte, en volgens mij kan ik beter de kleinste maat nemen?
Op Divoza staan ze speciaal voor paarden, maar zijn ook meteen een stuk duurder.
Bij de boerenbond hier hadden ze ze niet meer ..
Wie weet waar wel? (ik ga ze het liefst zelf halen ivm verzendkosten die erbij komen)

Firepatty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:46

Ik heb zo'n koeienband bij de Welkoop gehaald. Meestal wordt de voorraad elke week aangevuld, dus misschien een beetje geduld??
Of een ander filiaal in de buurt?
De maat kun je meten door met een centimeter de omvang van zijn nek te meten. Ik heb voor mijn fries in ieder geval de grootste en die is behoorlijk ruim.

Succes Patricia

fourth

Re: Halsband

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:48

Hoe zit dat dan? Ter hoogte van een luchtzuigband oid? Ik heb het idee dat je dan echt heel weinig controle hebt...of niet?

Kytha

Re: Halsband

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 20:55

VanillaQueen schreef:
Hoe zit dat dan? Ter hoogte van een luchtzuigband oid? Ik heb het idee dat je dan echt heel weinig controle hebt...of niet?

inderdaad, deze manier;
Afbeelding
bron; divoza.nl

Volgens mij heb je controle zat, ik ken een heleboel mensen die hier gebruik van maken.

Firepatty; bedankt, ik zal nog eens kijken en eventjes meten!