Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
love_sander schreef:In het begin doe je er gewoon 1 pak in, en de rest van de week haal je er alleen wat uit. Naar 3/4 dagen licht er waarschijnlijk nog heel weinig in en vul je het bij met een half pak. Zo hou je het even bij. maar doe er niet teveel in, je hebt nml al gauw genoeg.
Mijn pony staat nu weer op stro vanwegen zijn hoef, hij krijgt er een lossehoefwand van.
En je kunt de drollen heel makkelijk uit de zaagsel schudden, een beetje schudden, en het droge zaagsel gaat er zo tussen door.
lachmar schreef:love_sander schreef:In het begin doe je er gewoon 1 pak in, en de rest van de week haal je er alleen wat uit. Naar 3/4 dagen licht er waarschijnlijk nog heel weinig in en vul je het bij met een half pak. Zo hou je het even bij. maar doe er niet teveel in, je hebt nml al gauw genoeg.
Mijn pony staat nu weer op stro vanwegen zijn hoef, hij krijgt er een lossehoefwand van.
En je kunt de drollen heel makkelijk uit de zaagsel schudden, een beetje schudden, en het droge zaagsel gaat er zo tussen door.
1 pak is toch echt te weinig hoor.
Ligt niet echt lekker voor een paard op het beton.
Als wij op een koude vloer gaan liggen hebben we de dag daarna last van al onze spieren en dat is bij paarden echt niet anders.

Jaan81 schreef:Tnx vooor de reacties!!!
Ik ben bang, dat het veulen bijna elke dag een nieuwe baal nodig heeft; hij is zó'n smeerkees! Hij woelt echt álles om en krijgt het ook nog voor elkaar om er zelf helemaal onder te zitten.......
Bij die ander zal het beter gaan; die poept en plast altijd op vaste plekjes.
Dat recht trekken, om het zo maar ff te noemen, is dat echt nodig?
(sorry, misschien domme vragen, maar wilt gewoon goei doen voor mn knollies)