Ervaringen met bestelservices

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marisca

Ervaringen met bestelservices

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 17:22

Ik wilde eens weten hoe jullie ervaringen zijn met bestelservices, zoals divoza / horselover/ piaffe-ruitersport.
Helaas heb ik tot nu toe slechte ervaringen. In augustus had ik een sjabrak met 4 bandages (zadeldekset) besteld bij Piaffe Ruitersport. Het zou binnen 1-2 weken binnen zijn. Ik zal jullie niet vermoeien met de hele gang van zaken maar na 4 weken kreeg ik het sjabrak. Moest er zelf achteraan dat de bijpassende bandages niet geleverd waren en deze kwamen uiteindelijk nog eens 4 weken later! Ik moest alle correspondentie per mail doen, anders zou ze het vergeten! Nouja

Nu laatst was ik bij Mr. Ed en ik wilde iets wat besteld moest worden. Zou binnen 2 weken binnen zijn. Na 2 weken niks gehoord te hebben, belde ik en zou het die zelfde week binnen komen (3 weken dus). Weer geen telefoontje, na 4 weken nog niets. Nu vandaag krijg ik een telefoontje dat het verkeerde is binnengekomen voor me (na 4 weken!!). Het is duurder dan wat ik besteld had. Maar wat ik had besteld wordt niet meer geleverd. ????? Ze hadden uit de oude catalogus besteld! Wat kan ik hier aan doen... Moet nu wel ruim 10 euro meer betalen. Nou is 10 euro over heen te komen maar het gaat me gewoon om de gang van zaken. Na lang praten kreeg ik het toch voor de prijs die mij in eerste instantie is verteld, maar ze heeft zich vergist en moet het artikel nog wel bestellen. En dat kan weer 2-4 weken duren!! Nouja nu breekt m'n klomp!

Dus ik dacht ik bel Divoza of ze het artikel, waar ik nu door Mr. Ed al 4 weken op zit te wachten, op voorraad hebben. En ja hoor, heb het donderdag al in huis en maar 5 euro duurder dan wat ik in eerste instantie bij Mr. Ed moest betalen.
Daarom pluimpie voor Divoza!!
Maar goed hebben jullie ook zulke ervaringen?? Of heb ik gewoon pecht gehad?

saskia23

Re: Ervaringen met bestelservices

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:31

Ik bestel niet zo heel erg vaak iets via internet maar de keren dat ik dit wel heb gedaan ( ong. 10x) ging het steeds goed. Toch zie ik het artikel liever eerst maar soms kan ik het niet weerstaan om het toch te bestellen.

Chrissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:36

ik heb ooit dingen besteld van horselover,die spullen waren er al binnen een week!

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:58

Ik heb wel eens wat besteld bij Piaffe ruitersport, maar alles netjes op tijd geleverd. En het was ook nog het goede
Bij de Divoza ook een keer wat besteld, ook netjes op tijd geleverd!