Wie naar buitenland ? Paardje of ponykamp ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

shorty_bara

Wie naar buitenland ? Paardje of ponykamp ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 15:39

Wie is er met zijn eigen paardje naar buiten land geweest, (waar en hoe was het)

of wie is er in het buitenland naar een ponykamp geweest ?

Lijkt me leuk om de verhalen erover te horen

Javayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 16:28

Ik heb 2-maal deelgenomen aan een trektocht van 6 dagen door de franse bergen. Daarbij zaten we 6 tot 8 uur te paard door het meest indrukwekkende landschap. We sliepen in een grote tent of onder de sterren. Een prachtige ervaring!

Ik ben zeker van plan mijn eigen paard eens mee te nemen voor een trektocht in het buitenland; maar dan begin ik wel in een wat heuvelachtiger gebied Hij is nu pas 3,5 dus dat zal nog wel ff duren.

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:05

Ik ben naar een soort van ponykamp in het buitenland geweest.
Ik ging altijd met een vriendin naar Frankrijk, en daar reden we altijd paard bij zo'n man.
Op een gegeven moment hadden we besloten niet meer bij onze manege op ponykamp te gaan, dus zijn we in Frankrijk elke dag daar op stal geweest. Dus eigenlijk een ponykamp zonder slapen.
Echt onwijs heerlijk!! Dagtochten in zo'n onwijs mooi (heuvelachtig) landschap!!

shorty_bara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 22:00

Ik zelf ga elke vakantie naar Tsjechie, en nu had ik uitgevonden waar ze veel paardjes hadden. Ze verdienden un geld door bijna hele dag buitenritjes te maken met mensen. Na een paar keer daar gereden te hebben, (ik vond het daar geweldig, leuke mensen,super paardjes,prachtige omgeving) ben ik voor ze gaan werken.
Alhoewel, werken, ik hielp met de paardenverzorgen, meerijden etc, en in ruil daarvvoor had ik een mooie slaapplek en lekker eten elke dag.

Eindstand, ga er nog elke zomervakantie heen, en heb er geweldige vrienden en kennisen aan overgehouden...

laulau85

Re: Wie naar buitenland ? Paardje of ponykamp ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 22:28

Ik ben een keer met mijn paard en twee vriendinnnen met hun paarden naar Frankrijk geweest. Mijn ouders waren er ook bij en de kennissen waarvan het huis en de stallen waren ook! Die hadden zelf paarden meegenomen die voor de koets liepen. Daardoor konden mijn ouders en broertje en een vriend ook mee.
Mijn oom en tante zijn ook mee geweest met hun koetsje en kinderen.
Was echt geweldig om daar door de heuvels te rijden!
Mijn paardje vond het ook geweldig.