Nu ik zelf op zoek ben naar een pony zou ik de pony zo graag terug willen kopen. Het is en blijft toch mijn eigen gefokte veulentje. Als ze haar willen houden is dat natuurlijk ook prima, maar ik zou het misschien kunnen vragen. Aan de prijs zou het niet liggen, ik zou ze er een prijs voor willen geven die een stuk hoger ligt dan de marktwaarde. Ik weet het echt niet. Het is net alsof ik geen vertrouwen heb in de mensen van wie ze nu is als ik vraag of ik haar mag kopen. Dat vind ik ook erg moeilijk. Ze hebben het me erg naar de zin gemaakt toen ik kwam kijken. Ze hadden haar mooi gepoets en pa las een dressuurproefje voor enz. Daar ben ik zeker erg blij mee.
Eigenlijk is de pony ook te klein voor mij *zucht*. Aan de andere kant zou ze alleen geschikt moeten zijn voor wat buitenritjes en wat dressuur.
Hier de foto van haar en van mij. Let niet op mijn houding, ik had op die foto in geen jaren meer gereden
. Volgens mij probeerde ik haar daar wat meer nagevelijk te laten lopen, vandaar dat ik krom zit. De pony snapte daar trouwens niks van
Wat denken jullie en wat zal ik doen? Ik weet ook niet of de pony echt niet te klein voor mij is?

Maar als je puur voor de recreatie rijdt, moet het geen probleem zijn denk ik.
) Ik ben alleen op dit moment niet van plan ze te verkopen. Ik heb geen idee waar ergens je woont, maar er zijn verschillende Fjordenfokkers die je heel goed kunnen informeren over het ras
. Oke, ik ben een penny, ik geef het toe
. Ik weet niet wat het beste voor de pony is, ik denk dat het het beste is als ze door een passend ruitertje bereden wordt.
. Je hebt het denk ik over de fjorden waar ik bij ben gaan kijken. De eigenaren gaven in alle gevallen gewoon een verkeerd beeld van de pony. Ik wil graag eentje die geen vervelende dingen heeft, gezond is en niet te oud is. Ik vind er vast wel eentje, maar simpel is het niet