Rechtopstaande haren

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Rechtopstaande haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 19:57

Een aantal weken heeft mijn vzpaard rechtopstaande haren
Vooral aan zijn flanken en op zijn achterhand opzij.
Ook wel op zijn achterbenen maar op zijn voorbenen niet

Hoe maak ik het weer plat?Het is eigenlijk geen zicht zo

DianneM

Re: Rechtopstaande haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:04

Een paard zet zijn haren rechtop, omdat hij het koud heeft. Dit kan je vergelijken met als je zelf kippenvel hebt, alleen hebben wij niet zoveel haar meer. Ik denk dat je hier niet zo heel veel aan kunt doen eerlijk gezegd..

Groetjes Dianne

Armaris

Re: Rechtopstaande haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 20:16

Teuntje111 schreef:
Een paard zet zijn haren rechtop, omdat hij het koud heeft. Dit kan je vergelijken met als je zelf kippenvel hebt, alleen hebben wij niet zoveel haar meer. Ik denk dat je hier niet zo heel veel aan kunt doen eerlijk gezegd..

Groetjes Dianne

Ik dacht hier ook aan,maar toch,het zijn alleen op die bepaalde plaatsen?

onley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:20

dat kan ook van het liggen zijn dan zijn de haren gekreukt hier kun je niks aan doen omdat ze toch in dat dikke vel komen nu.
en als je paard het koud heeft zet hij zijn haren *bol* net als wij dan kippevel krijgen dit gebuert meestal over het hele lichaam van je paard en niet op 1 plaats

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 20:24

onley schreef:
dat kan ook van het liggen zijn dan zijn de haren gekreukt hier kun je niks aan doen omdat ze toch in dat dikke vel komen nu.
en als je paard het koud heeft zet hij zijn haren *bol* net als wij dan kippevel krijgen dit gebuert meestal over het hele lichaam van je paard en niet op 1 plaats

Ik dacht ook al aan gekreukt,hij staat de hele dag in zijn stal waar ik zelfs het soms warm heb

Hij heeft nu wel voor het eerst geen winterdeken op