Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nimmedor schreef:Lusitano
Citaat:Deze 19 jaar oude vospanterbonte hengst heeft men na het afgelopen dekseizoen in laten slapen. Stal De Nieuwe heuvel uit Lunteren was de eigenaar van deze keur, preferente hengst. Sonny af Hojmark werd in alle rubrieken bovenaan geplaatst zowel aan de hand als onder het zadel. Sonny af Hojmark was een buitengewoon veelzijdig rijpaard, hij behaalde met verschillende berijders, waaronder Alex van Silfhout, Graadje Roskam, Judith Sanders en Aris van Manen de ZZ-dressuur. Alex van Silfhout behaalde ook het M Springen met deze hengst. Sonny af Hojmark beschikte over een internationaal F.E.I.-paspoort. Hij werd veel ingezet voor de voltige, hij beschikte over een goede stap en draf en een regelmatige galop. En bezat tevens een braaf karakter wat zeer belangrijk is voor de voltige-sport.
ik wacht nog even af! Nimmedor schreef:De arabier (hoe heette die vrouw van de endurance?)

Nimmedor schreef:Nog een specifieke richting of allround ??Quarter Horse
, namelijk Anny van Doorne. Zij werd aan het eind van de 60er jaren Nederlands Kampioen met een Lipizzaner hengst waarvan ik de naam even kwijt ben.
, maar moet ik echt kiezen zou ik voor weilen Anny van Doorne gaan. Nederlands Kampioen worden met een Lipizzaner is toch wel een ere vermelding waard! 
Steph__ schreef:Is van de arabier niet de vertegenwoordiger "Abdullah" ? Is al wel wat ouder, maar is een echt bekende arabische dekhengst en bij veel arabische van paarden van nu stroomt dat bloed nog door..
Karin schreef:
maar vind het vooral leuk verschillende meningen te horen
Nimmedor schreef:Karin schreef:
je hebt helemaal gelijkmaar vind het vooral leuk verschillende meningen te horen