Siggy schreef:Bitch: ik neem aan dat je de gewone easyboots hebt en niet die nieuwe epics ??? Hoe moeilijk krijg je ze uit, op de amerikaanse website hebben ze het erover dat je er een schroevendraaier tussen moet zetten. Kleven ze zo vast aan de hoef ofzo ? Hoe makkelijk/moeilijk krijg je ze aan ?
Je krijgt ze uit, na een lange rit, met een schroevendraaier of hoevenkrabber ertussen, friemelen dus, er zitten aan de zijkant weerhaakjes. Deze 'voorkomen' dat ze dus afvallen, heel vreemd eigenlijk, tijdens een rit kunnen ze afvallen, maar na het rijden zijn ze er met geen mogelijkheid meer vanaf te krijgen...
Aan krijgen gaat op zich wel makkelijk, maar ik meen, dat je bij deze schoen niet de exacte maat op kan geven, en dat is volgens mij nu de bottleneck van deze dingen. Ik heb het dus over die oude, maar dat oude model hebben ze dus nu al zeker 15 jaar, dus echt vernieuwend zijn ze niet bij easyboot.
Misschien een tip, ergens in een BIT heeft er een hele test over hoefschoenen gedaan, misschien even navragen op hun website?( van bit dus)