en dat was niet de afspraak. (Voor de duidelijkheid het gaat om 3 dekens)Nu zijn mijn dekens aan de buitenkant wel schoon maar aan de binnenkant dus niet
, en dat niet alleen mijn ene deken is nu niet meer waterdicht (die kan dus nu weer wegbrengen) en nog 1 daar ligt de hele voering van los (Ik had hem heel weggebracht). Mijn 3de deken is dan nog het meest bespaard gebleven van allemaal.Nu had ik er 3 van de 2 weer terug gestuurd (die andere heb ik thuis gehouden omdat ze al genoeg verknald hadden en dat wisten ze ook). Het duurde ruim 3 weken voordat ze weer wat z'n lieten horen. Dat ik dan toch maar vergoeding moest krijgen voor de dekens ik al blij, maar toen kwam er nog meer gezeur. Ze wouden graag weten wat ze kosten en een bedrag genoem (en dat was al niet eens bedrag van wat ze met z'n 3e kosten hadden) die vrouw aan de telefoon vond dat dat bedrag veel te duur was voor dekens want die zijn zo duur (omdat er 2 van de 3 maat kleinmaatjes zijn)
.Nu kreeg ik zaterdag een brief in de bus met het voorstel dat ik 70% van de aankoopwaarde terug kreeg. Nu zullen jullie wel denken mens wat zeur je dan. Er is 2 keer via de telefoon belooft dat ik hoe dan ook mijn dekens terug zou krijgen omdat nu er toch niets aan het. Maar mooi niet dus ik kan ze terug krijgen maar dat houden weer zoveel % in van die 70 %, en hun schenken ze dan aan een goed doel. Maar daar ben ik het helemaal niet eens.
Kan iemand mijn vertellen of ze dat zomaar mogen doen? Ondanks dat ze beloofd hebben dat ik ze terug zou krijgen. De dekens die ze daar nu hebben. Zijn de deken waar de voering van los is en de deken die alleen niet schoon was aan de binnenkant ( die kan ik dus nog gebruiken)
sorry voor het lange verhaal
en ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

dekentje van 80 euries