br of kieffer zit daar nog verschil in

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

br of kieffer zit daar nog verschil in

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 14:37

ik heb een mooi hoofdstel gezien van br en een van kieffer..zit daar nog kwaliteit verschil in of maakt da tniet zoveel uit...gr emaartje

Au3

Re: br of kieffer zit daar nog verschil in

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:25

Kieffer heeft verschillende soorten hoofdstellen van verschillende kwaliteit. Zo heb je de silverline (met zilver logo'tje op de frontriem) en de duurdere goldline (met gouden logo'tje op de frontriem).
Het verschil zit em in de kwaliteit van het leer.
Maar waarschijnlijk zijn de hoofdstellen van BR net zo luxe, het is maar net welke je mooier vind.
Ik heb een Kieffer Goldline extra smal en ben nu aan het denken om er een BR swarovski frontriem op het zetten, omdat ik nu een saaie zwarte frontriem heb.
Helaas verlies ik dan wel mijn goldline logo'tje van kieffer .

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 16:24

Au3 schreef:
Kieffer heeft verschillende soorten hoofdstellen van verschillende kwaliteit. Zo heb je de silverline (met zilver logo'tje op de frontriem) en de duurdere goldline (met gouden logo'tje op de frontriem).
Maar waarschijnlijk zijn de hoofdstellen van BR net zo luxe, het is maar net welke je mooier vind.
Ik heb een Kieffer Goldline extra smal en ben nu aan het denken om er een BR swarovski frontriem op het zetten, omdat ik nu een saaie zwarte frontriem heb.

ja ik had dus de br goldline op het oog !!!en heb zelf een frontriem van br met de swarovski diamantjes...en ze vragen er €75 is dat ene mooie prijs..hoe duur zijn de kieffers goldline dan?

Chrissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:29

die van kieffer vind ik fijner van kwaliteit dan die van br!

kieffer silverline kostte 104 euro dacht ik,dus dat zal de goldline ook wel zijn

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:09

Ik heb zowel kieffer als BR hoofdstellen, nou ja, mijn BR was erg snel kaduuk. Nu heb ik momenteel 3 kieffers liggen, 2 goldline`s en een Franciska. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en als je het goed onderhoud en geen gekke dingen doet gaat alles wel langer mee..

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:10

je moet het zo zien, kieffer is van oorsprong een zadelfabrikant/maker. br is van oorsprong een kleding en ruitersportartikkelen merk/maker en heeft niet als hoofdgroep zadels e.d. ze zullen ongetwijfeld best goed zijn maar ik denk altijd maar zo laat zadels en dergelijke over aan vakmensen.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:16

Au3 schreef:

haha ja ik heb ook een kieffer ( madonna geloof ik)
heb nu een ketting frontriem gekocht en ben nu ook me logootje kwijt

clara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:55

ik heb al 5 jaar een hoofdstel van BR en mij bevalt het heel goed, ziet er nog steeds super uit