Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Au3 schreef:Kieffer heeft verschillende soorten hoofdstellen van verschillende kwaliteit. Zo heb je de silverline (met zilver logo'tje op de frontriem) en de duurdere goldline (met gouden logo'tje op de frontriem).
Het verschil zit em in de kwaliteit van het leer.
Maar waarschijnlijk zijn de hoofdstellen van BR net zo luxe, het is maar net welke je mooier vind.
Ik heb een Kieffer Goldline extra smal en ben nu aan het denken om er een BR swarovski frontriem op het zetten, omdat ik nu een saaie zwarte frontriem heb.
Helaas verlies ik dan wel mijn goldline logo'tje van kieffer.
Au3 schreef:Kieffer heeft verschillende soorten hoofdstellen van verschillende kwaliteit. Zo heb je de silverline (met zilver logo'tje op de frontriem) en de duurdere goldline (met gouden logo'tje op de frontriem).
Het verschil zit em in de kwaliteit van het leer.
Maar waarschijnlijk zijn de hoofdstellen van BR net zo luxe, het is maar net welke je mooier vind.
Ik heb een Kieffer Goldline extra smal en ben nu aan het denken om er een BR swarovski frontriem op het zetten, omdat ik nu een saaie zwarte frontriem heb.
Helaas verlies ik dan wel mijn goldline logo'tje van kieffer.