Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
porscherider schreef:Ik heb mijn Rossner Amerika VSD naar alle tevredenheid laten aanmeten. Er stond me iets van bij dat ze niet met tweedehands zadels langskomen maar dat kon ik niet in de voorwaarden terugvinden die op de site staan. Anders moet je daarvoor even naar Divoza zelf bellen, dat kunnen ze je vast wel vertellen.
marina1998 schreef:Kan ik je wel antwoord op geven (werk er namelijk..): Divoza komt inderdaad alleen met nieuwe zadels langs. Voor de tweedehands zadels kun je zelf naar een van de winkels komen, eventueel met je paard. Daar wordt je dan door de medewerkers van de winkel geholpen met het passen. Maar aangezien je in Limburg woont, weet ik niet of dat ook een optie voor je is. Beetje ver rijden met trailer hè?!
In ieder geval veel succes met het vinden van een passend zadel!
) met de vraag of hij dat pagony zadel nog kon redden. Dat kon niet want het zadel was én zo scheef als de pest (dat kon ik als leek zelfs zien nadat hij me er op wees) en de boom was erg zwak geworden door al dat verbreden. Nu heb ik een Stubben siegfried en die ziet er na 4 jaar nog beter uit dan die pagony na een halfjaar.