Gevoelig huidje?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kelly_ov

Gevoelig huidje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 19:05

Hallo medebokkers

Ik heb vanochtend mijn pony geschoren en nou had hij vanavond rond een uur of 5 allemaal bultjes op zijn buik en hals. Op de plek van de singel zit de grootse, ze zijn vooral heel breed maar niet heel 'uitstekend' zeg maar. Dit is zeker weten geen drukplek van de singel of iets dergelijks. Het zijn over het algemeen heel kleine bultjes met een paar grote ertussen. Zou het kunnen zijn dat mijn pony een gevoelig huidje heeft, en dat dit nu geïrriteerd is door het scheren? Ik scheer hem elk jaar en hij heeft er nog nooit last van gehad. Zijn er mensen die dit herkennen?

ellepel

Re: Gevoelig huidje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 19:09

het zou kunnen ,maar misschien ook een reactie op plaatselijk zweten of ander voer..

kijk het nog even aan, met een dag of drie zou het wel weg moeten trekken denk ik...

kelly_ov

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 19:12

het zit vooral op zijn buik en hals. Op zijn buik heeft hij zeker weten niet gezweet. Ook het voer is niet anders als normaal...maar inderdaad ik kijk het nog even aan, misschien is het morgen wel weg.