Kan dit kwaad ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Kan dit kwaad ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 11:13

Hoi
Ik ben vandaag echt veel topics aan het opnenen, maja ik bedacht me opeens wat dingetjes.
Ik heb een speelbal voor m'n pony gemaakt, plastic bal gat erin en wat biks en muesli erin. En die had ik z'n voerbak gelegd. M'n pony was meteen vet enthousiast aan het spelen. Maar nu bedacht ik me dat hij misschien wel een hapje plastic binnen zou kunnen krijgen. Volgens iemand van stal was dat erg onwaarschijnlijk, maar zou het kunnen en kan dat heel veel kwaad ?
-x- Marijke

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 11:15

geen idee... ik denk het niet hoor.. als er geen hakkels etc. in zitten, gewoon rond gat en geen scheuren is er volgens mij niks aan de hand!! wel op blijven letten of er scheuren komen lijkt me handig...

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 12:13

Ik denk dat dat heel erg onwaarschijnlijk is, er vanuit gaande dat dat plastic niet na 1 beet van je pony uit elkaar zal vallen
Je zou er in ieder geval op kunnen letten dat er geen scheuren in zitten en dat het plastic van een goede kwaliteit is.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 12:16

ik denk dat je pony niet in dat plastic gaat bijten.. dus denk niet dat hij het opeet ofzo

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 13:31

Ik denk ook dat het wel meevalt hoor