Ervaringen met trailerlaadcursus Balingehof.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Ervaringen met trailerlaadcursus Balingehof.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 20:53

De vraag lijkt me duidelijk. Aangezien mijn paard heel slecht wil laden en het ook niet erg leuk vind op de trailer.
Aanleiding is dat hij op drie benen naar de kliniek is geweest na een ongeluk.
Ik heb zelf al een hoop geoefend maar het gaat niet zoals ik het zou willen en overweeg dus om hulp in te schakelen zodat ik straks gewoon weer normaal met mijn paard op pad kan.

Heeft er iemand ervaring met deze cursus? Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de kosten.

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:58

Is hier niet al eens een topic over geweest? Volgens mij was dat positief. Ik kan alleen niks vinden met de zoekfunctie..

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 21:01

Ik weet voor 99,9% zeker dat er een topic over geweest is maar kan het ook nergens vinden.

ikke

Re: Ervaringen met trailerlaadcursus Balingehof.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 09:46

Ach, alle onderwerpen zijn al meerdere keren langs gekomen; als dat het criterium wordt, is Bokt in no-time dood
Het Balingehof heeft een goede naam en wat ik er zoal van hoor is men erg positief. Punt blijft dat JIJ een probleem hebt. Als iemand anders dat oplost, zonder jou daarin te betrekken, is jouw probleem nog steeds niet opgelost. Welke cursus je dus ook doet, doe het samen met je paard.

marlo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 09:54

zijn super mensen, en kunnen super met paarden omgaan
mijn paard heeft daar een tijdje gestaan (wel om andere redenen hoor) en ik heb er ook stage gelopen, dus veel gezien en meegemaakt. maar ze kunnen echt wonderen verrichten!
ze zijn er zelf ook altijd voor om de eigenaar er in te betrekken tijdens de trainig, want zoals al werd gezegd, jij moet het straks thuis weer alleen doen met je paard
ik zou zeggen bel ze gewoon eens op

Katja

Re: Ervaringen met trailerlaadcursus Balingehof.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 11:23

ikke schreef:
. Punt blijft dat JIJ een probleem hebt. Als iemand anders dat oplost, zonder jou daarin te betrekken, is jouw probleem nog steeds niet opgelost. Welke cursus je dus ook doet, doe het samen met je paard.

Ben ik normaal met je eens in dit geval niet helemaal. Ik ben de enige die hem uberhaupt nog in de trailer krijgt. Ik heb ook nooit eerder een probleem gehad met het laden van paarden.
Ik zal natuurlijk moeten leren hoe zij hem op de trailer gezet hebben zodat we in 1 lijn door kunnen gaan. Maar in dit geval ligt het probleem echt bij het paard en dat zeg ik niet zo gauw.

maverick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 13:53

Dat is het fijne aan de cursusen van john en monya.Zij leren jou ook hoe je het moet aanpakken.Zowel paard als ruiter wordt er beter van.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 13:55

monya zit op Bokt volgens mij, en volgens mij komt ze ook aan huis, dan zou je de cursus aan huis kunnen doen, ben je er meteen zelf bij.

Ik heb eigenlijk alleen maar goede dingen over ze gehoord!

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 13:58

Ik kan me ook geen slechte verhalen over ze herinneren en daarom zijn zij ook absoluut mijn eerste keuze.
Wilde alleen even checken of er geen bokkers zijn met hele nare ervaringen.

Mijn voorkeur gaat wel uit naar een cursus op locatie en dat ik daar gewoon regelmatig naartoe ga.
Vrees wel dat ze hem even moeten komen halen.

batje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 14:08

Ik zal het even voor je navragen, volgens mij zijn ze bij ons op stal geweest. Wat ik heb gehoord was het iets zweverig, maar het paard in kwestie loopt nu wel fluitend (nou ja, het baasje dan ) de trailer op..

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 14:19

Uhm kennissen van mij zijn er geweest, zij hebben het mijn paard geleerd, pb anders _VHS_ of _MaanMeisje_ eens, zij zijn de desbetreffende mensen.
John en Monya komen je paard ophalen, komen als het in 1 keer niet wil 3 keer terug, ze betrekken je in hun doen en leren het je, en ze doen het op een hele paardvriendelijke manier!