me opa zegt dat we haar beter weg kunnen doen enhaar naar iemand andrs kunen sturen die meer tijd heeft voor haar.
en het rijden zelf ging ook de mist in ze moest altijd zin hebbenn om te rijden anders kon je niks met haar:S
en opa wilt dan eena ndere paard kopen een kleinere voor hem en voor mij die voor de koets kan en dan altijd weg kunnen in de bossen met de koets want mijn paardje is ook te sterk voor mijn opa:S
want mijn opa is boven de 70 maar wilt altijd nog met paarden werken:S
en ik vindt het moeilijk en pijn doen om haar weg te doen maar voor haar is het ook niks als ik niet veel tijd voor haar zal hebben heb vaak met me vriendinnen gepraat en zeggen dathet miss toch beter is om haar weg te doen en naar mensen te brengen die meer tijd voor haar hebben?:s ik wil graag serieuse reaties hier op krijgen en kijken wat jullie zouden doen want het is echt een schat van een paard maar rijden zal niet meer zo makkelijk gaan als vroeger
en als ik haar toch beter weg kan doen zla ik erg pijn en verdriet krijgen omdat het echt een paard was(is)waar ik erg veel om gaaf(geef)