Subli Semit Speciaalmix

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marja1988

Subli Semit Speciaalmix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 10:55

Dit vond ik op de site van de welkoop en ik vroeg me af of er bokkers zijn die het met succes gebruiken? het gaat over zomereczeem:

Wat is er aan te doen?
Tot op heden zijn er zeer veel middeltjes en attributen (dekens) in de handel, maar er is nog steeds weinig resultaat. Leen Taal (biochemicus) heeft na jarenlang onderzoek een remedie tegen zomereczeem.

Via bloedonderzoek wordt vastgesteld wat de reden is en in welk stadium het zomereczeem is bij het paard / pony.
Naar aanleiding van dit onderzoek volgt een kuur ±3 weken lang (tabletten).
Vanaf onderzoek aangepaste voeding (gras, hooi en Subli Semit Speciaalmix) en verder niets, geen: appels, groente, brood, producten met melasse.

Uit proeven is gebleken dat meer dan 85% van de paarden en pony's hersteld is, danwel beduidend is verbeterd.

Subli en de heer Leen Taal werken samen en hebben het speciaalvoer ontwikkeld en brengen het exclusief op de markt! Zomereczeem komt aan de kust minder voor dan elders in het land, daarnaast zijn niet alle rassen paarden en pony's even vatbaar. Friezen, Shetlanders, Haflingers, IJslanders zijn bovengemiddeld gevoelig.

Wij zijn er trots op u een product te kunnen aanbieden waarmee de paarden geholpen kunnen worden die last hebben van zomereczeem.

Subli Semit Speciaalmix is een speciaal samengestelde granenmix. Het bevat alle voedingsstoffen, ook mineralen en sporenelementen, die een paard nodig heeft. Naast voldoende hooi en/of gras hoeft het paard geen aanvullende producten.

Voor vragen / opmerkingen of aanvragen van een bloedonderzoek kunt u bellen met de heer L. Taal; tel.: 0573-461170 of met de Subli Klantenservice; tel.: 0900-2025321.

Subli Semit Speciaalmix is niet direct overal te verkrijgen. Wel overal bestelbaar.

ellepel

Re: Subli Semit Speciaalmix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:28

er zijn al heel veel topics over dit voer geopend.

valt te proberen, bij de een werkt het maar bij een ander totaal niet...